شهرستان ها

تمامی محورهای مواصلاتی آذربلیجان غربی باز و تردد در جریان است/لزوم استفاده از زنجیر چرخ در ۳ محور مواصلاتی استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه،تمامی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز و تردد در جریان است گفت: رانندگان حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛


پیمان آرامون در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش راهداران  ۴۰ کیلومتر از راه‌های اصلی استان برفروبی شده است.

وی با بیان اینکه،از بامداد امروز چهارشنبه سوم اسفندماه بارش برف و کولاک در محور تکاب،دندی – خوی، چالدران و چالدران، ماکو باعث کندی رفت و آمد در این مسیر شده است گفت: استفاده رانندگان  از زنجیر چرخ در این ۳ مسیر ضروری است.

وی با اشاره به اینکه،تعداد ۸ نفر از راهداران  با استفاده از ۵ دستگاه خودروی راهداری در تلاش هستند تا از انسداد راههای درگیر در بارش جلوگیری کنند گفت: تا به این لحظه بیش از ۴۰ کیلومتر از راههای شهری و در این ۳ مسیر برف روبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به هموطنان توصیه کرد: از سفرهای غیر ضروری در این سه محور اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا