شهرستان ها

تمدید طرح بازگشایی اصناف گروه ۲ تا اطلاع ثانوی در کرمان

کرمان – رئیس اتاق اصناف کرمان گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با جانشین ستاد کرونای استان کرمان مصوبه فعالیت اصناف تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر برای روزهای آینده تا اطلاع ثانوی تمدید می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف جعفری صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه در خصوص اجرای طرح آزمایشی بازگشایی اصناف گروه شغلی ۲ بیان داشت: در راستای اجرای این طرح (فعالیت تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه) بیش از ۷۰ درصد از واحدهای صنفی کرمان همکاری داشتند.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با جانشین ستاد کرونای استان مصوبه فعالیت اصناف تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر برای روزهای آینده تا اطلاع ثانوی تمدید می‌شود.

رئیس اتاق اصناف کرمان گفت: در صورتی این طرح به صورت دائمی تداوم پیدا می‌کند که اصناف به ساعت اعلام شده توسط ستاد توجه کنند ضمن اینکه در صورت عدم رعایت و بی توجهی تعطیلی اجباری برای تمام ساعات روز از سوی ستاد کرونا اعلام می‌شود.

جعفری تصریح کرد: متأسفانه تعدادی از واحدهای صنفی طی روزهای ۱۱ و ۱۲ آبانماه به طرح بازگشایی موقت که تا ساعت ۴ و ۳۰ بعد از ظهر بود بی توجهی کردند و بعد از ساعت اعلام شده فعالیت داشتند که توسط گشت‌های بازرسی تعطیل و پلمب شدند.

وی گفت: با توجه به تمدید مصوبه توسط ستاد، از اعضای اتحادیه درخواست دارم برای تداوم این طرح به اعضای خود تاکید کنند که حتماً محدودیت‌های اعلام شده (۴ و ۳۰ دقیقه عصر) را رعایت کنند تا شاهد تعطیلی کلی نباشیم.

جعفری یادآور شد: از همکاری و پیگیری‌های مستمر رؤسا و اعضای هیأت مدیره اتحادیه‌ها در راستای نظارت و اطلاع‌رسانی بر اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا تشکر می‌کنم و امیدوارم که با همکاری هم به زودی شاهد قطع زنجیره کرونا در استان باشیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا