شهرستان ها

توجه به امنیت سرمایه گذاری در اولویت دستگاه قضایی ایلام قرار گیرد

ایلام-امام‌ جمعه ایلام گفت: توجه به امنیت سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در اولویت دستگاه قضایی ایلام قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور صبح امروز دوشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات، این توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی گفت: مردم ایران اسلامی در ۲۸ خرداد به گونه‌ای پای صندوق‌های رای آمدند که تیر یاس بر قلب دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی نشاندند.

امام جمعه ایلام اضافه افزود: دستگاه قضایی نقش مهم و به سزایی در جامعه دارد و آیت الله رئیسی کار بزرگی در دستگاه قضایی هم برای آرامش از درون و هم مبارزه با گردن کلفت‌هایی که در حاشیه امن قرار داشتند، انجام داد.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه نقشی که قوه قضاییه در اشتغالزایی داشت برای مردم امیدوار کننده بوده است، ابراز کرد: انجام این نقش در سطح استان ایلام نیز مورد انتظار است که زمینه‌های لازم برای ایجاد اشتغال در سطح جامعه فراهم شود.

وی با بیان اینکه هر کسی که به قوه قضاییه مراجعه می‌کند توقع دارد که با عدالت برخورد شود، افزود: اگر اقدام عادلانه، قاطعانه، سریع و مطابق با قانون در دستگاه قضایی نهادینه شود شاهد کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی خواهیم بود و زمینه جرم بیشتر هم فراهم نمی‌شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه صداقت در گفتار و عمل و شهامت دستگاه قضایی بسیار مهم است، گفت: سرعت عمل جدی و اطلاع رسانی شفاف از طریق رسانه‌ها به مردم از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، توان دستگاه قضایی در استان بیش از این است و امید است که روزی فرا برسد که افرادی که به دستگاه قضایی استان مراجعه می‌کنند دیگر به دفتر ما برای پیگیری کارشان مراجعه نکند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا