شهرستان ها

توجه به پخت کیفی نان در اولویت است

خاش- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش گفت: با هدف بهبود وضعیت پخت کیفی نان، تشویق و تنبیه خبازان در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کردی تمندانی صبح شنبه، در بازدید مشترک خود به همراه مسؤولان ادارات غله و جهاد کشاورزی و اعضای کارگروه آرد و نان خاش از برخی خبازی‌های سطح این شهر، افزود: برخی خبازی‌های خاش در سه نوبت پخت دارند و برخی نیز انبوه پز هستند و سهمیه آرد دریافتی شأن بیشتر از سایر واحدهای خبازی شهرستان است، بنابراین انتظار داریم این طیف از خبازی‌ها، نان با کیفیت و مطلوبی را برای شهروندان تأمین کنند.

وی اظهار کرد: در بازدیدهای مکرر و نشست‌های کارگروه ساماندهی و تعزیرات آرد و نان خاش تلاش می‌کنیم تا نان با کیفیت در سفره‌های مردم بیاید و شاهد رضایتمندی مشتریان از خدمات واحدهای خبازی باشیم.

‌کردی ادامه داد: با هرگونه موارد کم فروشی و یا عدم رعایت بهداشت و ساعت پخت نان و نبود کیفیت نان با خبازی‌های شهرستان برخورد خواهیم کرد و از بازرسان نیز انتظار داریم موارد تخلف را با جدیت به متصدیان واحدهای خبازی تذکر دهند و موارد تخلف نیز به استحضار آقای فرماندار هم برسد.

‌معاون برنامه ریزی فرماندار خاش با اشاره به اینکه صف‌های شلوغ و با جمعیت انبوه در مقابل خبازی‌ها را به مانند سابق نداریم، بیان کرد: شهروندان خاش از کیفیت پخت نان گلایه به حقی دارند، بنابراین با انجام بازدیدهای مستمر و مداوم و ارائه برنامه‌های آموزشی باید به رفع مشکلات کیفیت نان شهرستان کمک کنیم و این موضوع دور از انتظار و کار دشواری نیست.

‌کردی گفت: برخی موارد تخلف از طریق الکترونیکی و برخی موارد نیز با تشدید امور نظارتی و بازرسی میسر بوده و در کارگروه ساماندهی و تعزیرات آرد و نان باید به دغدغه‌های مردم پاسخ دهیم.

‌وی گفت: کاهش سهمیه، تعطیلی یک‌ماهه و پرداخت جریمه نقدی در انتظار خبازی‌های متخلف است و در این موضوع، تمام اعضای کارگروه آرد و نان، بهداشت و تعزیرات و غیره پای کار هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا