شهرستان ها

توزیع گوشت گرم گوسفندی در همدان




مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تامین و توزیع انواع گوشت گرم گوسفندی و گوساله در فروشگاه های زنجیره ای استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مصطفی ترکمان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: گوشت گرم گوسفندی و گوساله از شنبه تا چهارشنبه در اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای گوشت گرم عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع گوشت گرم گوسفندی و گوساله با قیمت مناسب توسط جهاد کشاورزی با همکاری استانداری و اتحادیه تعاونی روستایی در حال انجام است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه روزانه بین ۲ تا سه تن انواع گوشت گرم در استان توزیع می‌شود افزود: در اکثر فروشگاه‌ها همچون فروشگاهای تعاون روستایی، فرهنگ و جهاد عرضه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هر کیلو گوشت گوسفندی راسته با استخوان ۳۷۰ هزار تومان، مخلوط گوسفندی ۳۹۰ هزار تومان، ران و سردست گوسفندی ۴۴۰ هزار تومان و نرمه گوساله ۴۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شده و بر این اساس عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در تأمین و توزیع انواع گوشت گرم محدودیتی نیست و این امر ادامه‌دار است اضافه کرد: آمادگی توزیع گوشت در شهرستان‌ها نیز وجود دارد، اگرچه این اقدام با معرفی مباشر صورت می‌گیرد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا