شهرستان ها

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان استان اردبیل

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان در مجموع ۲۵ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان و نیازمندان استان اردبیل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دشتی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به کمک بیش از ۲۴۰ میلیارد ریالی خیرین در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار کرد: امسال در طول ماه مبارک رمضان در مجموع ۲۵ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان و نیازمندان استان اردبیل توزیع شد.

وی بیان کرد: این کمک‌ها در قالب طرح اطعام مهدوی، توزیع سبد کالا و غذای گرم، برپایی سفره افطاری ساده، طرح اکرام ایتام و پرداخت زکات به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ انجام امور خیر در جامعه، بیان کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان ۳۰ آشپزخانه طبخ غذا در نقاط مختلف استان راه اندازی شد و بیش از ۱۷۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل توزیع شد.

دشتی ادامه داد: رفع فقر مطلق از جامعه یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است و این نهاد همچنان نیازمند یاری و کمک‌های مردم و خیرین برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان است تا بخشی از نیازها و مشکلات اساسی آنها مرتفع شود.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا