شهرستان ها

توزیع ۶۰۰۰ پرس غذای گرم در مناطق محروم شهرستان سرعین

اردبیل – رئیس تبلیغات اسلامی سرعین از اجرای طرح مواسات با هدف کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: به کمک خیرین و هیئات مذهبی ۶ هزار پرس غذا و ۴۱۰ بسته آموزشی در این شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به اجرای برنامه‌های فرهنگی و حمایتی در دهه پایانی ماه صفر اشاره و اظهار کرد: در راستای ترویج و توسعه کمک‌های مردمی و حمایت از خانواده‌های بی بضاعت، طرح مواسات با همکاری خیرین و هیئت‌های مذهبی در این شهرستان اجرا شد که در قالب این طرح مناطق محروم و کم برخوردار تحت پوشش قرار گرفتند.

وی از توزیع ۶ هزار پرس غذا و ۴۱۰ بسته کمک آموزشی در مناطق روستایی و محروم شهرستان سرعین خبر داد و گفت: تداوم اپیدمی ویروس کرونا در جامعه، چالش‌های متعدد اجتماعی، اقتصادی و معیشتی را به‌ویژه در میان اقشار آسیب پذیر ایجاد کرده است، لذا لزوم تقویت همبستگی و همدلی در میان آحاد مردم برای ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و به تعبیر مقام معظم رهبری «کمک های مومنانه» به اقشار نیازمند جامعه، از جمله الزامات راهبردی برای برون رفت از تبعات اجتماعی و اقتصادی بحران کرونا به شمار می‌آید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرعین افزود: مردم مؤمن و همیشه در صحنه سرعین اعم از هیئت‌های مذهبی و خیرین، تجلی از خودگذشتگی و کمک‌های مومنانه در حمایت فراگیر از محرومان و نیازمندان این شهرستان در مناطق روستایی و محروم در شرایط سخت کرونایی را به منصه ظهور رساندند.

۲۲ روحانی در شهرستان سرعین به ارائه فعالیت‌های دینی می‌پردازند

حجت‌الاسلام موسوی به برنامه‌های تبلیغی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهرستان سرعین ۲۲ روحانی به ارائه فعالیت تبلیغی در مناطق مختلف شهری و روستایی می‌پردازند که از این تعداد، ۲ منطقه اعم از شهر اردیموسی و روستای سئین سرعین با همکاری و مساعدت سپاه شهرستان تحت پوشش تبلیغی روحانی مستقر قرار گرفتند و به لحاظ نبود خانه عالم در این مناطق، محل استقرار روحانی توسط سپاه شهرستان تأمین شد.

وی به برگزاری ۳۶ نفر روز تبلیغ دینی در دهه آخر صفر در شهرستان سرعین اشاره کرد و گفت: ثبت اطلاعات بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی در اطلس جامع ستاد نهضت تبلیغی زنان، ثبت اعلام آمادگی روحانیون در سامانه شمع و فراخوان مسابقه قرآن و عترت ویژه روحانیون، خانواده و فرزندان طلاب از دیگر فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی سرعین در نیمه اول مهر ماه ۱۴۰۰ است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا