شهرستان ها

تویسرکان در مسیر توسعه شتابان

همدان_استاندار همدان گفت :تویسرکان در سال‌های اخیر از شتاب توسعه‌ای چشمگیری برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شاهرخی عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های تویسرکان اظهار کرد: به دلیل موقعیت این شهرستان وظیفه ما نسبت به پیگیری برنامه‌ها و طرح‌های این شهرستان نیز سنگین است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های بی‌سابقه و طرح‌های مؤثری در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان همچون افتتاح بیمارستان سردار سلیمانی در جهت ارتقا وضعیت بهداشت و درمان انجام شده است، ادامه داد: تویسرکان به عنوان قطب تولید داروی منطقه غرب معروف است و با تمام توان باید از این مسئله استفاده کرد.

شاهرخی با بیان اینکه طرح‌های توسعه‌ای و مؤثر بخش کشاورزی، سرشاخه کاری گردو، راه‌های مواصلاتی، راه‌آهن و همچنین بخش‌های مختلف در استان در دست پیگیری و اجرا هستند که مجموعه مدیریتی شهرستان و استان باید تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن این پروژه انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه اولین پروژه‌ای که امروز از آن بازدید شد ایستگاه راه آهن بابا کمال بود که ۹۸ درصد پیشرفت دارد و در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: در راستای به انجام رساندن پروژه ایستگاه راه‌آهن باباکمال، پیگیری‌، رایزنی و دنبال کردن جوانب مختلف آن با مسئولان ملی و استانی و شهرستانی در دستورکار است.

شاهرخی با بیان اینکه پروژه محور چهار خطه تویسرکان به کنگاور یکی از پروژه‌های اولویت دار شهرستان تویسرکان است افزود: سه قطعه دوم و سوم و پایانی محور چهار خطه تویسرکان به کنگاور در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: همچنین هیچ مانعی برای ادامه فعالیت پروژه محور چهار خطه تویسرکان به کنگاور وجود ندارد و با توجه رفع شدن مشکلات مالی این پروژه تا چند ماه اخیر به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار همدان در پایان با بیان اینکه پروژه، برای سالن باستانی ۴ میلیارد تمام اعتبار از محل توازن در نظر گرفته شده و سالن چند منظوره شهرستان تویسرکان با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی که تا کنون ۴۷۰ میلیون تومان هزینه داشته و در سال جاری نیز ۳۱۰ میلیون تومان دیگر برای آن مصوب شده است افزود: برای خوابگاه ورزشی شهرستان تویسرکان نیز تا کنون ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده و برای به انجام رساندن آن، ۳ و نیم میلیارد تومان اعتبار، لازم است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا