شهرستان ها

تیراندازان همدانی در دور اول مسابقات کشوری خوش درخشیدند

همدان- رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان گفت: در دور اول مسابقات ۴ جانبه تیراندازی با کمان کشور تیراندازان همدان با کسب چندین مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

کیوان هنری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات کشوری تیراندازی با کمان اظهار کرد: دور نخست این رقابت‌ها صبح روز جمعه در سالن ۶ هزار نفری شهید سلیمانی با حضور ۷۴ تیرانداز از ۴ استان زنجان، قزوین و گیلان به میزبانی همدان برگزار شد.

وی افزود: تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات از سطح میزبانی همدان و امکانات رضایت کامل داشتند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با اشاره به درخشش تیراندازان همدانی گفت: تیراندازان آقا و بانوی همدانی در این مسابقات موفق به کسب ۸ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک برنز شدند.

هنری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این رقابت‌ها شاهد درخشش خیره کننده تیراندازان همدانی بودیم.

وی با بیان اینکه دور دوم این رقابت‌ها به احتمال فراوان شهریور ماه در زنجان برگزار خواهد شد، بیان کرد: این مسابقات با حضور ۹ داور رسمی فدراسیون که همگی همدانی هستند برگزار شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان عنوان کرد: تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بسیار از میزبانی همدان اعلام رضایت داشتند و خدا را شاکر هستیم توانستیم شرایط خوبی را فراهم کنیم.

هنری با اشاره به حمایت دستگاه ورزش گفت: در این مسابقات دکتر حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، استاندار همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان حضور پیدا کردند که باعث دلگرمی خانواده تیراندازی با کمان استان همدان شد.

وی افزود: ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان نیز با حضور در سالن ۶ هزار نفری شهید سلیمانی و اعلام رضایت از میزبانی همدان قول حمایت از هیئت تیراندازی با کمان استان را دادند که از همه این مدیران و مسئولان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا