شهرستان ها

ثبت ۱۲۰۰ مسئله توسط مردم ایلام در «مهرواره محله همدل»

ایلام-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از ثبت یک هزار و ۲۰۰ مسئله توسط مردم ایلام در «مهرواره محله همدل» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد فتاحی ظهر امروز یکشنبه در جشنواره استانی محله همدل در محل سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: ایلام یکی از موفق ترین استان‌های کشور در «مهرواره محله همدل» بوده است.

وی از ثبت یک هزار و ۲۰۰ مسئله توسط مردم ایلام در «مهرواره محله همدل» خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تشکر از دست اندرکاران مهرواره محله همدل، بیان کرد: با توجه به شرایط موجود در جامعه کارکرد مساجد در محلات به سمت مسائل اجتماعی سوق پیدا کرده است.

فتاحی بیان کرد: از جمله طرح‌هایی که در همین راستا اجرایی شدند طرح مواسات و تواصی بوده است.

وی در خصوص طرح مهرواره محله همدل افزود: راهبرد اصلی در این مهر اره تقویت هویت محلات و مساجد و ارتباط بخشی میان آنهاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تثبیت جایگاه امامت محله به عنوان محور حرکت و تحول اجتماعی با روی کار آوردن مردم برای حل مسائل و مشکلات محلات از دیگر راهبردهای این طرح است.

حجت الاسلام فتاحی در ادامه به بیان اهداف این طرح پرداخت و افزود: تاکید بر محوریت مساجد در حل مسائل محله، اهتمام به مشارکت حداکثری مردم، حل پایدار و عمیق مسائل محله، به میدان آوردن زنان در حل مسائل خود و محله و مهمتر از همه حل مشکلات مردم توسط خود مردم از جمله اهداف مهم طرح مهرواره محله همدل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان از زحمات شبکه تبلیغ و امامت استان، دبیر جشنواره کمیته داوران و همه شرکت کنندگان در این مهرواره تشکر و تقدیر کرد.

۱۰ طرح برگزیده در استان ایلام

دبیر مهرواره محله مدل در استان ایلام نیز افزود: این مهرواره با هدف گسترش امید در سطح عموم مردم و ارتقای نشاط اجتماعی در سطح محلات استان برگزار شده است.

حجت الاسلام حسین مراد ویسی بیان کرد: این مهرواره در ۱۶ محور اقتصادی، تربیتی، اجتماعی، آموزشی، خانواده، مذهب، زیرساختی، اخلاقی، زنان، رسانه، هویت سنجی، سبک زندگی، سلامت گفتمان انقلابی، فرهنگ ایران اسلامی، حقوقی، فساد و انحراف برگزار شده است.

ثبت ۱۲۰۰ مسئله توسط مردم <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%85'>ایلام</a> در «<a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%85%d9%87%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%ad%d9%84%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%af%d9%84'>مهرواره محله همدل</a>»

دبیر مهرواره محله مدل در ایلام افزود: بعد از فراخوان و ثبت مسائل، تعداد یک هزار و ۲۰۰ مسئله در سطح محلات استاندر این مهرواره ثبت و از میان این مسائل ۴۰ طرح به مرحله پایانی راه یافتند.

حجت الاسلام مراد ویسی در ادامه افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت کمیته انتخاب و داوری، سه طرح از هر شهرستان و در مجموع ۱۰ طرح به مرحله استانی راه یافتند.

وی گفت: به طرح‌های برگزیده شهرستانی به هر طرح مبلغ یک میلیون تومان هدیه اختصاص پیدا کرده است.

دبیر استانی مهرواره محله هم دل بیان کرد: از میان این طرح‌ها یک طرح به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد که به منتخبین کشوری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان جایزه اهدا خواهد شد.

در پایان از ۱۰ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا