شهرستان ها

جامعه مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) است

آیت الله دژکام:

شیراز- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: اگر جامعه در امنیت قرار دارد، این مهم حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: بهار طبیعت به انسان گوشزد می‌کند که باید نو شود و برای این نو شدن باید ولایت پذیر ولی امر مسلمین جهان مهدی موعود (عج) بود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: بهار دیگری که در پیش است که آن بهار قرآن است و باید هم اینک برای ماه مبارک رمضان خود را آماده کرد.

وی در خصوص نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی کشور بیان کرد: امروز افتخاری است برای ایران اسلامی که سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره در تلاش اند تا جامعه در آرامش و امنیت باشد و باید افتخار کرد که این افراد برای کشور عزت آفرین اند.

او ادامه داد: نیروهای سایبری، موشکی و … ایران اسلامی توانستند خواب را برای دشمنان حرام کنند و اگر هر غلطی کنند با سخت‌ترین جواب‌ها از سوی نیروهای انقلابی مواجه خواهد شد و دوران بزن درویی تمام شده است.

به گفته این مقام مسئول کشورهایی نظیر عربستان، کویت، امارات و ترکیه به دریوزگی آمریکا رفتند ولی ملت عزتمند ایران هیچگاه عزت خود را از بین نبرده‌اند.

آیت الله دژکام تاکید کرد: ایران همواره در اصولی که در قالب برجام تعیین شده بود ایستاد اما آمریکا از این قائده قرار کرد و این رسوایی تا ابد بر آمریکا خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های اعتقادی نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: بهترین هدیه در چنین ایامی که مصادف با اعیاد شعبانیه است دعوت به تقوا است تا بتوان هم دنیا و هم آخرت را به بهترین شکل ساخت.

وی ادامه داد: جشن میلاد امام زمان برای کسی جشن است که ولایت آن حضرت را پذیرفته باشد این در حالی است که ادعای ولایت با ولایت پذیری بسیار متفاوت است از این رو باید براساس ولایت پذیری با تقوا در زندگی حرکت کرد.

او ادامه داد: مجموعه‌های مختلفی همکاری ویژه ای در برگزاری اعیاد شعبانیه داشته‌اند و اکنون شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت توانست به خوبی این اعیاد را گرامی بدارد این در حالی است که فعالیت‌های مغفول مانده در استان بسیار است و باید همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا شرایط مناسبی برای برگزاری جشن و این گونه اعیاد فراهم شود.

به گفته وی چرا برخی فکر می‌کنند با اندک کاری که انجام داده‌اند بسیار زیاد است؟ بیاد به گونه‌ای فعالیت کرد که جهان متوجه دهه مهدویت شود.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا