شهرستان ها

کارگاه دو روزه پوستر و کارتون «روزگار مترسک» در شیراز برگزار شد

شیراز – کارگاه دو روزه‌ کارتون و پوستر «روزگار مترسک» به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور اساتیدی چون سعید صادقی و سعید کریمی در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای دومین جشنواره ملی «روزگار مترسک» کارگاه دو روزه کارتون و پوستر «روزگار مترسک» جمعه ۱۱ خرداد به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور جمعی از هنرمندان استان فارس در پردیس هنر و اندیشه انقلاب اسلامی ره آوین برگزار شد.

در این رویداد هنری که با عنوان «روزگار مترسک» با هدایت اساتیدی چون سعید کریمی و سعید صادقی برگزار شد هنرمندان به پروژه‌های جدی دشمنان نظام اسلامی و ایران در تحریف تاریخ و تطهیر عملکرد و روزگار سیاه پهلوی واکنش نشان داده و به تولید آثار هنری در قالب کارتون و پوستر پرداختند.

وحید نمازی، رئیس حوزه هنری فارس در بازدید از این کارگاه پس از تبادل نظر با هنرمندان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه دو روزه که از دیروز پنجشنبه با خلق آثار تأثیرگذار و مستند آغاز شده آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی صحیح به مردم و انعکاس واقعیت‌های تاریخی و مقابله هنری با تطهیر دروغین شاهان پهلوی و تلاش‌های غرب در قهرمان ساختن از آنها بود.

در ادامه سعید لشکری، معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی نیز از این کارگاه بازدید کرده و با هنرمندان حاضر در این محفل به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداخت و بر اهمیت تولید آثار هنری تأثیرگذاری که بتواند واقعیت‌های تاریخی را به خوبی و درستی منعکس کند، تأکید کرد.

قرار است آثار تولید شده در این کارگاه در قالب نمایشگاهی جهت بازدید عمومی به نمایش گذاشته شود.

کارگاه دو روزه پوستر و کارتون «روزگار مترسک» در <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%b2'>شیراز</a> برگزار شد

کارگاه دو روزه پوستر و کارتون «روزگار مترسک» در <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%b2'>شیراز</a> برگزار شد

آگهی
دکمه بازگشت به بالا