شهرستان ها

جذب افراد بازمانده از تحصیل در دستور کار سوادآموزی قرار گرفت

کرج- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز گفت: جذب افراد بازمانده از تحصیل در دستور کار سوادآموزی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، رؤیا عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز در اولین نشست ستاد امتحانات سوادآموزی در سال جدید از برگزاری اولین نشست کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی این استان خبر داد.

عسگرپور گفت: سال گذشته ۶۵۰۰ نفر حجم در دوره‌های مختلف سوادآموزی به استان اختصاص یافته بود که با توجه به کمبود نیروی انسانی در تمامی بخش‌ها به ویژه آموزش دهنده، تحقق آن با چالش‌های جدی در استان مواجه شد.

وی افزود: همکاری و تعامل خوب سازمان نهضت سوادآموزی و استفاده از نیروهای جهادی، دانشجو معلمان و مشارکت فعال دستگاه‌های استان در سال گذشته، عملکرد ۸۶ درصدی را برای استان محقق ساخت.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه سال گذشته کلاس‌های سوادآموزی کیفی‌تر شد، تصریح کرد: شیوه نامه کلاس گذاری سال گذشته با توجه به نظارت‌های گوناگون و لزوم بارگذاری مدارک، منجر به واقعی‌تر شدن کلاس‌ها و حضور فعال سوادآموزان در کلاس‌های درس گردید.

وی با تاکید بر لزوم انسداد مبادی بیسوادی و اهتمام همه اعضا در این امر اظهار کرد: جذب افراد بازمانده از تحصیل در سال جاری باید هدفمند و با برنامه تحقق یابد و شاهد بازگشت این عزیزان به چرخه آموزش رسمی کشور باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا