شهرستان ها

لزوم نظارت بر فرآیند برگزاری آزمون‎های پایانی دوره‎های سوادآموزی

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بر لزوم برنامه ریزی و نظارت بر فرآیند برگزاری آزمون‎های پایانی دوره‎های سوادآموزی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجرگشت در اولین نشست ستاد امتحانات سوادآموزی در سال جدید با بیان اهمیت برنامه ریزی و نظارت بر فرآیند برگزاری آزمون‌های پایانی دوره‌های سوادآموزی گفت: نتیجه زحمت‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته آموزش دهنده و مسؤولان منطقه‌ای در کیفیت برگزاری آزمون‌های پایانی سوادآموزی مشخص می‌شود.

وی افزود: امتحانات دوره‌های سوادآموزی در استان آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت و صحت و درستی انجام این فرآیند در گرو به کارگیری نیروهای توانمند در برگزاری آزمون‌ها و آشنایی عوامل اجرایی با دستورالعمل‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به بازدیدهای میدانی مجموعه سوادآموزی استان از فعالیت‌های سوادآموزی مناطق تابعه تصریح کرد: جلوگیری از تخلفات امتحانی و چالش‌های برگزاری آزمون‌ها از طریق نظارت مستمر و میدانی امکان پذیر است.

وی بر بررسی پرونده‌های کلاسی و امتحانی تاکید و اظهار کرد: در روند پیش بینی شده صحت امتحانات با بازدید فرآیندی و همچنین تطبیق دست خط سوادآموزان با آزمون‌های تکوینی آنها تسهیل می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا