شهرستان ها

جشن‌های عید غدیر باید باشکوه در تمام کشور برگزار شود

کاشان – امام جمعه کاشان گفت: جشن‌های عید غدیر باید باشکوه و به صورت همگانی در تمام کشور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: این عید یکی از مهمترین اعیاد مسلمین است که مورد توجه خاندان عصمت و طهارت بوده است.

وی با بیان اینکه جشن‌های عید سعید غدیر باید باشکوه و همگانی در همه کشور برگزار شود، ابراز داشت: اطعام عید غدیر یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که خوشبختانه چند وقتی است در کشور و در شهر به خوبی اجرا می‌شود.

امام جمعه کاشان با اشاره به تلاش‌های دشمن طی بیش از چهار دهه اخیر برای شکست دادن ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: مردم و نظام اسلامی دل در محبت ائمه دارند و از این رو با کمک خدا و خاندان عصمت و طهارت نظام را حفظ می‌کنند.

وی با اشاره به فلاکت و سرنوشت درس آموز منافقین خاطرنشان کرد: بقیه دشمنان هم طی این سال‌ها در به نتیجه رساندن اهداف و نیت‌های شوم خود به نتیجه نرسیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از انحراف‌های ایجاد شده در دین گفت: اگر مسلمانان در واقعه غدیر فرمایشات پیامبر اکرم (ص) را عمل می‌کردند این انحرافات در دین ایجاد نمی‌شد.

وی با اشاره به کشتار بی رحمانیه مردم جنین توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این رژیم جعلی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و از این رو از هیچ ظلم و ستمی به مردم مظلوم فلسطین کوتاهی نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به لزوم وحدت امت مسلمان برای مقابله با دشمنی‌های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مردم کشورهای مسلمان باید به ریسمان الهی که همان کتاب خدا و عترت و خاندان آل الله است چنگ بزنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا