شهرستان ها

جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس در مازندران برگزار می شود

ساری- معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری چهارمین جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله ایرانمهر صبح پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از برگزاری چهارمین جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در آستانه دومین کنگره شهدای مازندران در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان این جشنواره خرداد ماه منتشر شد و تا پایان مرداد مهلت ارسال آثار آن تعیین شد.

این مسئول اضافه کرد: هنرهای نمایشی (تئاتر خیابانی) هنرهای تجسمی (طراحی پوستر، کاریکاتور، عکاسی) موسیقی (موسیقی با کلام) رادیویی (نمایش رادیویی) فیلم (مستند، نماهنگ) و بخش دانش آموزی (تئاتر صحنه‌ای و نقاشی) بخش‌های جشنواره به شمار می‌آیند.

ایرانمهر اذعان داشت: این جشنواره ویژه تولیدات هنری با موضوع ایثار شهادت دفاع مقدس و مقاومت در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جوایز در دو بخش حرفه‌ای و دانش آموزی در نظر گرفته شده است، گفت: در بخش حرفه‌ای نفر اول در هر رشته ۶۰ میلیون ریال به همراه لوح افتخار و تندیس، نفر دوم در هر رشته ۴۰ میلیون ریال به همراه لوح افتخار و نفر سوم در هر رشته ۲۰ میلیون ریال به همراه لوح سپاس دریافت خواهند کرد.

ایرانمهر تصریح کرد: در بخش دانش آموزی نفر اول در هر رشته ۳۰ میلیون ریال به همراه لوح افتخار و تندیس، نفر دوم در هر رشته ۲۰ میلیون ریال به همراه لوح افتخار و نفر سوم در هر رشته ۱۰ میلیون ریال به همراه لوع سپاس دریافت می‌کنند.

این مسئول افزود: دبیرخانه این جشنواره در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، واحد هنری و امور سینمایی آغاز به کار کرد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را با ذکر مشخصات (رشته و بخش مورد نظر، نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، نام شهر، محل سکونت و شماره تماس) به شماره‌های ۰۹۰۲۶۵۱۳۸۴۵ و۰۹۳۷۰۰۱۲۷۸۷ در پیام رسان ایتا ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۹۶_۳۳۱۱۲۱۹۵ تماس داشته باشند.

ایرانمهر گفت: چهارمین جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با همکاری سپاه کربلا، استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیما، حوزه هنری و بسیج هنرمندان برگزار خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا