شهرستان ها

جشنواره حبیب ابزار مؤثری در مقابله با جنگ نرم دشمن است

رشت – استاندار گیلان با تاکید بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی گفت: جشنواره حبیب و از این قبیل برنامه‌های فرهنگی و هنری، ابزار مؤثر و ارزشمندی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در آئین اختتامیه سومین رویداد هنری و رسانه‌ای حبیب گیلان، اظهار کرد: در برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری باید به شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه تقویت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: جشنواره حبیب و از این قبیل برنامه‌های فرهنگی و هنری، ابزار مؤثر و ارزشمندی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

استاندار گیلان با اشاره به نقش فزاینده زنده یاد سلحشور در نشر فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: هنرمندانی همانند فرج الله سلحشور در قالب هنر و روایت شهادت و ایثار را به جهانیان معرفی کردند که جای تقدیر و سپاس دارد.

عباسی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی همانند جشنواره حبیب در اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه نقش آفرین هستند، گفت: می‌توان از طریق اجرای برنامه‌هایی مثل جشنواره رسانه‌ای حبیب به معرفی هنرمندان این استان برای نسل جدید پرداخت.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی و نفوذ دشمن در ابعاد مختلف افزود: دشمنان ایران بی رحمانه ترین حملات را از طریق جنگ ترکیبی و شناختی علیه نظام مقدس جمهوری ایجاد کردند، ولی می‌توان با اجرای برنامه‌های فرهنگی تمامی توطئه‌های استکبار را خنثی کرد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه معرفی هنرمندان جوان و خوش فکر در اولویت قرار گیرد، گفت: گیلان مملو از هنرمندان بسیاری در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری است که باید به آنها پرداخته شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا