شهرستان ها

جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جشنواره ره‌آورد سرزمین نور با عنوان دلتنگی های راهیان نور در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه صبح سه‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در بوشهر اسفندماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهداف خاصی را در توسعه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی دنبال می‌کند که در این راه تلاش و سختی‌های آن را با جان و دل خرید.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: امیدواریم اجرای این برنامه‌ها در دستیابی به اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه شهدا، امام و ولی خود را خوب شناختند و به آن اقتدا کردند، گفت: گره کار ما امروز این است که ما نتوانسته‌ایم همانند شهدا عمل کنیم.

صبحانی خواه افزود: بسیجیان، دانش آموزان و عموم مردم می‌توانند دلتنگی های راهیان نور خود را در قالب استوری، کلیپ‌های یک دقیق ای، شعر، وبلاگ، نماهنگ، دل‌نوشته و تولید محتوا برای شرکت در جشنواره ره آورد سرزمین نور را تا پانزدهم بهمن ماه ارسال کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا