شهرستان ها

جشن وصال ۲۲۰ زوج گیلانی برگزار شد

آستارا- مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری جشن وصال ۲۲۰ زوج گیلانی در هفته ازدواج امسال با هدف اشاعه و ترویج ازدواج به موقع، آگاهانه، آسان و پایدار در سراسر استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش آرمان عصر جمعه در جشن وصال که با حضور گسترده شهروندان و گردشگران در طرح سالم‌سازی سفیر امید شهرستان آستارا برگزار شد، اظهار کرد: اشاعه و ترویج ازدواج به موقع، آگاهانه، آسان و پایدار از جمله اهداف برپایی این جشن است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان بر ترویج فرهنگ اصیل ازدواج اسلامی و آسان در جامعه تاکید کرد و افزود: با اشاعه فرهنگ ازدواج اسلامی در جامعه بسیاری از مشکلات خانواده‌ها از جمله افزایش آمار طلاق کم می‌شود.

وی موضوع جوانان را اولویت دولت سیزدهم دانست و از همه دستگاه‌ها خواست در راستای ترویج ازدواج آسان در جامعه گام بردارند، گفت: جشن وصال ۲۲۰ زوج در هفته ازدواج امسال در سراسر استان گیلان با شعار آسان و آسمانی، برگزار و زوجین زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

گفتنی است، جشن وصال به همت ستاد ساماندهی امور جوانان و با همکاری اداره ورزش و جوانان، شهرداری آستارا، سپاه ناحیه آستارا، سازمان‌های مردم نهاد بانوان خلاق جوان و رنگین کمان زندگی برگزار شد که با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح همچون موسیقی سنتی، نمایش طنز و مراسم سنتی عروس بران همراه بود در پایان این جشن نیز با اهدای هدایایی از ۲۰ نوعروس تجلیل شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا