شهرستان ها

جهاد تبیین فتح قله‌ها یک فریضه ضروری است

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جهاد تبیین فتح قله‌ها یک فریضه ضروری است که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده و ما باید اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در همایش روایت فتح قله در بوشهر اظهار داشت: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس برای ما این بود که هیچگاه نباید از دشمن بترسیم حتی اگر دشمن دارای ابزار و ادوات و تجهیزات بیشتر و پیشرفته‌تری باشد.

وی اضافه کرد: با تقویت روحیه جهادی و کار و تلاش و جدیت و اگر ترس نداشته باشیم با امید به آینده می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم و دشمن را در خاکریزهای مختلفی با شکست روبرو کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در صورتی که همان روحیه مدیریت در دوران دفاع مقدس را امروز نیز در عرصه مدیریت کشور داشته باشیم در سطوح مختلف شاهد موفقیت‌های بزرگی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن و به ثمر رساندن اهداف است و بسیاری از کاخ زر و زور را در هم شکسته و قله‌های بزرگی را فتح کرده است.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه باید در جامعه امیدآفرینی کنیم تصریح کرد: دشمن دنبال ناامید کردن مردم است و رسانه‌ها و افرادی که تریبون دارند و قلمی در دست دارند باید دستاوردها را بیان کنند و امیدآفرینی در دستور کار باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید بصیرت دینی و ولایت‌مداری همراه با ایثار و فداکاری در جامعه تقویت شود افزود: باید با عملیات آفندی رسانه‌های علیه دشمن عملیات‌های بزرگ و کوچک داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: اتاق فکر دشمن در تلاش است که ملت ما را ناامید کرده و در داخل کشور چالش ایجاد کند ولی نقشه‌های آنها با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا