شهرستان ها

حاج قاسم شهیدماندگار تاریخ است/شیعه و سنی خیمه ولایت را ترک نکنند

ارومیه – فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهید سردار سلیمانی شهید ماندگار تاریخ است و شهادت او دنیا را به لرزه درآورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حبیب شهسواری ظهر سه شنبه در آئین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهارکرد: مردم ایران اسلامی از مردم زمان امام علی (ع)، مردم زمان امام حسن (ع) و مردم زمان امام حسین (ع) برترند.

وی، افزود: مردم ایران اسلامی در آزمون‌های الهی بسیار سربلند بوده و بارها وفاداری خود نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا را ثابت کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به کتاب انسان ۲۵۰ ساله و توصیه به خواندن آن، اظهار کرد: راهبرد و استراتژی اسلام از ابتدا تا حضرت حجت یک راه است اما تاکتیک‌ها و راهبردها متفاوت است، همه ائمه اطهار یک نور واحد بودند.

سردار شهسواری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز جهاد تبیین که فریضه قطعی است ثوابی کمتر از نماز صبح اول وقت ندارد، جهاد تبیین باید به اولویت و رأس الامور ما تبدیل شود.

وی عنوان کرد: باید به شهید مهدی باکری که رهبر معظم انقلاب در خصوص او می‌فرماید کمتر زمانی است که نام و یاد شهید مهدی باکری از ذهن ما برود، افتخار کنیم، چرا که پس از سی و چند سال سردار دل‌ها به یاد او اشک می‌ریزد و در روز وصال و شهادتش همان جمله معروف شهید باکری را که گفت «خدایا مرا پاکیزه بپذیر» از خداوند می‌طلبد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: شهید سردار سلیمانی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در ذهن و دل آزادی خواهان جهان، همه آنهایی که دلشان در تئوریزه کردن لیبرالیسم بود و می‌گفتند دین و دینداری افیون است شکست خوردند.

سردار شهسواری افزود: همه دشمنانی که برای تکه تکه کردن ایران اسلامی تلاش می‌کردند از تلاش خود دست برداشتند چرا که فهمیدند ایران قابل تجزیه نیست.

وی با اشاره به بخشی از وصیت نامه سردار سلیمانی بیان کرد: امروز ایران اسلامی مرکز دنیاست، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم ماند دیگر حرم‌ها می‌مانند و اگر این حرم از بین رفت دیگر حرم‌ها هم نابود می‌شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: جهان اسلامی نیازمند رهبری است، خوب می‌دانید منزه ترین عالم اسلامی که جهان را تکان داد خمینی کبیر بود و ولایت فقیه را تنها نسخه نجات بخش این امت قرار داد، چه شیعیان و چه سنی‌ها باید به دور از اختلاف خیمه ولایت را رها نکنید.

سردار شهسواری گفت: اساس دشمنی با جمهوری اسلامی آتش زدن خیمه است و اگر این خیمه آسیب دید بیت الله الحرام، مدینه، کربلا، نجف و مشهد هم آسیب می‌بینند، شهیدی که شهادتش را دشمن را آنقدر به لرزه درآورد و ماندگار تاریخ است شهید سلیمانی عزیز ما بوده و شهادتش دنیا را به لرزه درآورده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا