شهرستان ها

حجم آتش دشمن بیش از هر عرصه‌ای متوجه تبلیغ است

بوشهر- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حجم آتش دشمن بیش از هر عرصه‌ای متوجه تبلیغ شده است و دنبال تاثیر بر افکار عمومی و تغییر رفتار حکومت‌ها از این طریق هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قمی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاحیه طرح ملی پژوهشی تبلیغی رهیافت ولایت اظهار داشت: طلاب دارای فضلیت‌های بزرگی هستند که یکی از آنها فضیلت جهاد است.

وی مجاهدت طلاب و هجرت آنها به منزله کندن از زندگی معمول را بسیاری ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: دریافت و عمل به فرمایشان و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید مد نظر قرار گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت طرح ملی پژوهشی تبلیغی رهیافت ولایت بیان کرد: این طرح یک کار متفاوت است که با یک کار جمعی و قاعده‌مند می‌تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد.

وی این روش تبلیغ را گفتمان‌ساز دانست و ادامه داد: در این طرح در نقاط مختلف شهرها و روستاها با حضور طلاب کارهای مهم تبلیغی گفتمان‌ساز انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به اینکه فهم صحیح از سخنان علما و حکماً در میدان عمل حاصل می‌شود اضافه کرد: این طرح می‌تواند نقش مهمی در درک و فهم و تبیین داشته باشد.

وی با اشاره به حجم آتش دشمن بیش از هر عرصه‌ای متوجه تبلیغ شده است افزود: دشمنان دنبال قبضه کردن افکار عمومی است و از این طریق دنبال تغییر رفتار حکومت‌ها هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه گفتمان‌سازی به روش‌های مختلف باید در سطح کشور گسترش یابد گفت: این طرح یک طرح ملی است که اجرای آن در استان بوشهر برکات زیادی دارد.

وی تاکید کرد: ریشه‌های عمیق دینی و فطرت خداجوی مردم استان بوشهر در کنار کمبودهایی که وجود دارد، از مهمترین دلایل انتخاب استان بوشهر به عنوان میزبان طرح است.

حجت‌الاسلام قمی با تقدیر از طلاب شرکت‌کننده در این طرح اظهار داشت: شما راه بزرگی را انتخاب کرده‌اید و در عرصه تبلیغ دینی در حال مجاهدت هستید.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی حرف نو برای دنیا دارد؛ توحید حرف نو انقلاب اسلامی است و باید خوانش نو از توحید عرضه شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: مهمترین وظیفه تبلیغ شناساندن خوبی‌ها و راه‌های رسیدن به آن و شناساندن زشتی‌ها و راه‌های پرهیز از آن است.

وی به اهمیت اقدامات پژوهشی در حوزه تبلیغ اشاره کرد و اظهار داشت: این هجرت برای اجرای برنامه‌های پژوهشی تبلیغی برکات فراوانی در پی خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا