شهرستان ها

حرکت به سمت تحکیم خانواده با توجه به مشاغل بانوان امکان‌پذیر است

شهرکرد- عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تغییر سبک زندگی را چالش امروز جامعه عنوان کرد و گفت: توجه به مشاغل بانوان حرکت به سمت تحکیم خانواده را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، زهره‌سادات لاجوردی صبح پنجشنبه در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این کمیسیون مسائل متفاوت در حوزه‌های فرهنگی را رصد می‌کند، اظهار کرد: باید برای رفع مشکلات موجود در حوزه فرهنگی با اطلاعات دقیق برنامه ریزی کرد.

وی عنوان کرد: در این سفر چالش‌های فرهنگی، تغییر سبک زندگی و تهاجم فرهنگی مورد توجه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم امروزه با مشکلات معیشتی و گرانی درگیر هستند، اظهار کرد: این کمیسیون در راستای تحکیم بنیان خانواده به مشاغل خاص بانوان توجه دارد.

لاجوردی با اشاره به ضرورت توجه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، افزود: توجه به برخی از مشاغل برای بانوان می‌تواند زمینه حضور بانوان در کنار همسران و تحکیم بنیان خانواده را به وجود آورد.

وی تصریح کرد: بانوان خانه‌دار و شاغل در سطح کشور با مشکلات زیادی درگیر هستند که با برنامه ریزی دقیق باید این مشکلات مرتفع شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا