شهرستان ها

حرکت واحد تعاون در مسیر تکریم شهدا است

اراک – فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تکریم شهدا، جسم، آثار و راه شهدا و خانواده شهید خط و مسیر واحد تعاون بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ پاسدار سید محمد باقر زاده ظهر پنجشنبه در اجلاسیه پیشکسوتان واحد تعاون و ایثارگران استان مرکزی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: نفس این جلسات ارزنده است و باید تداوم داشته باشد و چون از بچه‌های تعاون تاکنون در کشور تجلیل نشده امیدواریم این اتفاق ارزنده را در استان‌های دیگر هم شاهد باشیم.

وی افزود: جنگ دفاع مقدس به ظاهر تمام شده اما دفاع مقدس ادامه دارد و عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال هر ساله باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، گفت: نمونه آن حضور بچه‌های تعاون در تفحص است که در عرصه دفاع مقدس از جمله تفحص و انتقال شهدا فعالیت می‌کنند بنابراین عزم استوار و روح پرنشاط در رزمندگان تعاون تمام نشده است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: خانواده تعاون از افتخارات کشور و در اظهار اندیشه انقلاب و در تثبیت این اندیشه همراه امام و شهدا بودند و امروز در حمایت از این اندیشه در صحنه هستند.

وی افزود: بچه‌های تعاون دو عزت را با هم جمع کردند یکی عزت اطاعت از امام راحل و دیگری عزت اطاعت از امام حاضر امام خامنه‌ای است که به عنوان اصحاب شهدا مایه افتخار هستند.

باقر زاده گفت: در قضیه ارزیابی عملکرد تعاون اگر بخواهیم عملکرد دوران دفاع مقدس را ارزیابی کنیم با یک جنگ روانی از سوی دشمنان مواجه می‌شویم و دشمن در خط سیر عملیاتی خود به دنبال این است که جامعه انقلاب اسلامی به مرحله‌ای برسد که توان تشخیص حق و باطل را نداشته باشد و متأثر از عوامل بیرونی باشد.

تکریم و تجلیل از شهدا برای مقابله با توطئه‌ی دشمنان

وی ادامه داد: تنها راه مقابله با توطئه‌ها و تخریب دشمنان این است که تکریم و تجلیل را ادامه بدهیم و با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها اقدامی ارزشمند در راه تبیین دفاع مقدس داشته باشیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: تکریم شهدا در انقلاب اسلامی یک راهبرد است زیرا از قبال این راهبرد خط مقاومت را می‌توانیم ادامه دهیم.

باقر زاده گفت: دشمن می‌خواست خانواده شهدا را از حمایت جنگ منصرف کند اما تعاون نقش مستقیمی در روحیه بخشی و تداوم خط مقاوم داشت بنابراین باید این خط ادامه پیدا کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا