شهرستان ها

حضرت فاطمه (س) اولین مدافع حرم آل الله است

بابل- مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان آئینه تمام نمای خلقت یاد کرد و گفت: حضرت اولین مدافع حرم آل الله بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیله ملازاده بعدازظهر دوشنبه در جمع بانوان فاطمی که در سالن تبلیغات اسلامی در بابل با اشاره به این که حضرت فاطمه (سح) سرور زنان عالم و آئینه تمام نمای خلقت است، افزود: ایام شهادت حضرت زهرا (س) زمان نیکویی برای جهاد تبیین است و باید از این فرصت بهره گرفت.

وی با اظهار این که وجود مقدس حضرت زهرا (س) برترین الگو برای همه زنان و مردان به شمار می‌رود، شجاعت را از ویژگی‌های برجسته این حضرت ذکر کرد و گفت: نگاه اخلاقی و اجتماعی و معنوی در زندگی و سیره این حضرت وجود دارد که برای ما درس آموز است.

وی با تاکید براین که باید سبک زندگی را شبیه حضرت زهرا (س) کرده و فرزندان خوبی تحویل جامعه دهیم، گفت: سیره و روش رفتاری اهل بیت با بندگان عالم متفاوت است و ما باید به طرف ولایت و امامت برویم.

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر از حضرت فاطمه به عنوان اولین مدافع حرم آل الله یاد کرد و گفت: امروز هر کس می‌تواند مدافع امنیت یا حرم باشد و باید از زندگی این بانوی همام درس گیریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا