شهرستان ها

ایران قوی و تمدن نوین اسلامی با اراده انقلابی ملت محقق می شود

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ایران قوی و تمدن نوین اسلامی با اراده انقلابی ملت محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی عمومهدی، با حضور در منزل خانواده معظم شهید «محمد زهره‌وند» ضمن تجلیل و تکریم از این خانواده اظهار کرد: شهدای مدافع امنیت و حرم در عهد و وفای خود به ارزش‌های دینی و انقلابی بسیار جدی بودند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی افزود: پذیرش مأموریت‌های سنگین، حس وفاداری به مردم و کشور، روحیه ولایتمداری، جهادی و شجاعت مهمترین ویژگی‌های شهدای مدافع حرم و امنیت است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شهادت پاداش تلاش‌های مخلصانه شهدا است، گفت: خانواده معظم شهدا در این پاداش شریک هستند و به حق از ذخیره‌های ارزشمند و استوانه‌ها و پشتوانه مستحکم نظام اسلامی هستند که با بصیرت انقلابی بار سنگین ثبات قدم در راه خطیر و مقدس شهدای عزیز را حمل می‌کنند.

سردار عمومهدی بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا سبب ایجاد روحیه و دقت بیشتر در ادامه مسیر خدمتگزاری به مردم و انقلاب می‌شود.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و تحت تدابیر و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و سرمایه بزرگ و ارزشمند پشتیبانی ملت مؤمن و انقلابی پر قدرت تر از هر زمانی مسیر ایران قوی و تمدن سازی نوین اسلامی را طی می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: اینکه امروز ایران اسلامی علیرغم تحریم‌های ظالمانه و توطئه‌های دشمنان در مسیر پیشرفت است و از قدرت‌های پوشالی استکباری و استعماری واهمه‌ای ندارد به برکت قدرت ایمان، ولایتمداری، مقاومت و اراده انقلابی ملت است که باید تداوم پیدا کند و این در گرو زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

سردار عمومهدی با اشاره به نقش مهم استان مرکزی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی بیان کرد: استان مرکزی دیار امام خمینی (ره)، سرزمین شهادت و مهد علما و مفاخر بزرگ است و تعابیر به کار برده شده از سوی مقام معظم رهبری در مورد استان مرکزی نشان از نقش مهم این استان در انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ۷۲۰۰ شهید پر افتخار استان مرکزی نام این استان را در تاریخ ماندگار کرده و سعی داریم در مرحله دوم کنگره شهدای استان همچون گذشته که اقدامات بسیار خوبی انجام شده بخشی از دین خود را به شهدا ادا کنیم و آشنایی نوجوانان و جوانان با شهدا مهمترین رسالت است.

شهید «محمد زهره‌وند» در سیزدهمین روز بهار سال ۱۳۶۵ به دنیا آمد، در سال ۱۳۸۶ به عنوان پاسدار رسمی در تیپ ۷۱ روح‌الله (ره) مشغول به خدمت شد، پاسدار عاشق اهل‌بیت (ع)، هنگامی که دست ناپاک تروریست به حرم مطهر عقیله بنی‌هاشم (س) نزدیک شد، ماندن را جایز ندانست و عازم دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) شد، او در دهم آبان ماه ۱۳۹۴ بعد از درگیری با تروریست‌های داعش بر اثر موج انفجار به شهادت رسید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا