شهرستان ها

اجرای طرح شهید عجمیان در ۱۵۰ مدرسه استان مرکزی هدفگذاری شد

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اجرای طرح شهید عجمیان در ۱۵۰ مدرسه این استان هدفگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر سردار مرتضی عمومهدی در دیدار با مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به طرح شهید عجمیان اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهم در مدارس کشور اجرای طرح شهید عجمیان است که با محوریت گروه‌های جهادی بسیج دانش آموزی و مشارکت همه طرفیت‌های آموزش و پرورش از جمله نوسازی مدارس در سطح استان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: هدف از اجرای طرح شهید عجمان شاداب سازی، بهسازی و مرمت مدارس با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهرها است و به فصل الهی این طرح در استان مرکزی به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ گروه جهادی در سطح بسیج دانش آموزی استان مرکزی در راستای اجرای طرح شهید عجمیان نقش آفرینی می‌کنند و ۱۵۰ مدرسه در مرحله اول هدف گذاری شده است.

سردار عمومهدی با تاکید بر اینکه دانش آموزان هسته‌های اصلی امید در جامعه هستند، افزود: بسیج دانش آموزی یک مجموعه ارزشی و انسان ساز است که در راستای تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند.

وی تاکید کرد: جهاد امیدآفرینی یکی از رسالت‌های بسیج دانش آموزی است و با توجه به اینکه ما همه دانش آموزان را بسیجی می‌دانیم و لذا کار این عزیزان در اجرای برنامه‌های فرهنگی هدفمند و اثرگذار بسیار سخت و حساس است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه بسیج دانش آموزی استان مرکزی عملکرد بسیار مطلوبی در سطح کشور دارد که کسب رتبه برتر در حوزه راهیان پیشرفت و آموزش ۲۴ هزار دانش آموز در قالب درس آمادگی دفاعی در سال جاری نشان از پویایی این مجموعه دارد که باید استمرار داشته باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا