شهرستان ها

خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس صاحبان اصلی انقلاب هستند

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی عمو مهدی در دیدار با خانواده شهید اسدالله میرزایی و پیشکسوت پاسدار جانباز دفاع مقدس دکتر ابراهیم میقانی، اظهار کرد: اقتدار کنونی انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی ضمن تجلیل از صبوری و همراهی خانواده شهدا افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران ۸ سال دفاع مقدس و عمر بابرکت انقلاب اسلامی با نثار خون خود از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند از این رو مکلفیم در راستای ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس را صاحبان اصلی انقلاب دانست و گفت: خدا بالاترین مقام و عزت را نصیب جانبازان و شهدا و خانواده‌های گرامی آنان کرده است.

سردار عمو مهدی افزود: شما خانواده معظم شهدا با صبر، ایثار و استقامتی که از خود نشان داده‌اید اسوه و الگو هستید و دیدار با شما باعث تقویت روحیه ایثار، ایستادگی، مقاومت و ایجاد نشاط در بین مسئولان و مردم است.

سردار عمو مهدی تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس را از جمله وظایف مهم دانست و گفت: اکنون وظیفه داریم در راستای ادای تکلیف و انجام وظایف خود ادامه دهنده راه شهادت‌طلبی، شجاعت، دفاع از کیان، هستی، نظم و امنیت عمومی باشیم چرا که در این مسیر خون‌های زیادی ریخته شده است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان الگویی مؤثر و مفید برای جوانان در سطح جامعه ترویج شود، تاکید کرد: بیان خاطرات و روایت عملیات‌های دوران دفاع مقدس و شجاعت و ولایتمداری رزمندگان در آن مقطع زمانی می‌تواند بهترین راهکار برای تقویت اعتقادات و مقابله با هجمه دشمنان باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا