شهرستان ها

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است

پلدختر- امام جمعه موقت خرم‌آباد تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام قاسم متقی نیا شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح قرارگاه مرکزی ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پارک جانبازان پلدختر اظهار داشت: شورای نگهبان بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری بر پایه قانون، یکسری شاخص‌ها و به دور از مصلحت سنجی، هفت نفر از نامزدهای ریاست جمهوری را تأیید صلاحیت کرد و مردم می‌توانند با تکیه بر عقلانیت، تفکر، اندیشه و به دور از احساسات، در صحنه انتخابات بین آنها، فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد بر مبنای فتوای ولی فقیه تکلیف شرعی و ارزشمندی است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد یادآور شد: ملاک برای رسیدن به نتیجه در راستای ایجاد تحول و بهبود وضع موجود جامعه، انتخاب بر اساس مقایسه عملکرد سال‌های اخیر نامزدها و بازنگری برنامه‌های آنها است.

حجت الاسلام متقی نیا افزود: یکی ممکن است از نظر جناحی طرفدار یک گروه خاص باشد اما همه در برابر رأی خود در پیشگاه خداوند مسئول هستیم و برای انتخاب درست باید به کسی که شاخص‌ها و معیارهای لازم را برای تحول دارد رأی بدهیم.

وی گفت: نگاه به کارنامه و عملکرد دو یا سه سال گذشته نامزدها و سنجش برنامه‌های آنها که تا چه حد قابل اجرا است، می‌تواند بهترین شاخص برای تشخیص فرد اصلح باشد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد یادآور شد: حضور حداکثری در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است.

حجت الاسلام متقی نیا از مردم خواست برای انتخاب فرد اصلح همه با هم با هر سلیقه و گرایشی دست در دست هم با اتحاد و برادری و دنبال کردن مناظره‌ها و دقت در برنامه‌های نامزدها، فردی را انتخاب کنند که موجبات تغییر و تحول را ایجاد کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا