شهرستان ها

حضور مردم در انتخابات سبب خنثی شدن اهداف دشمنان می‌شود

ایلام – امام‌ جمعه ایلام گفت: حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات موجب خنثی شدن اهداف دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار کرد: دشمنان از مدت‌ها قبل برای کاهش حضور مردم در انتخابات به دنبال دلسرد کردن هستند.

وی ادامه داد: حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات باعث خنثی شدن اهداف دشمنان می‌شود.

کریمی تبار بیان کرد: حضور گسترده مردم با هر نوع فکر و سلیقه در انتخابات پیش‌رو موجب عزت، اقتدار کشور و ملت است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه انتخابات می‌تواند مایه عزت و سرافرازی مردم و نیز می‌تواند موجب ندامت و پشیمانی شود بنابراین انتخابات آگاهانه ارزشمند است، گفت: یکی از صحنه‌هایی که نقش اساسی در پیشرفت نظام، حفظ و پایداری انقلاب دارد و مردم باید حضور پرشوری در آن داشته باشند، انتخابات است.

وی افزود: مشکل اصلی مردم بیکاری جوانان، معیشت اقشار آسیب‌پذیر جامعه و تولید است، باید کسی انتخاب شود که مشکلات مردم را بداند و تلاش کند این مشکلات را حل کند.

کریمی تبار اضافه کرد: مردم باید از گزینه‌های داوطلب و توانمند استفاده و فرد مناسب را انتخاب کنند و با حضور خود پای صندوق‌های رأی اجازه تحقق به اهداف دشمنان ندهند.

امام جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب، یادآور شد: همه مسلمانان دنیا مدیون ایشان هستند و باید مراسمی متناسب با منزلت و شأن امام راحل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی با اشاره به مشکلات آب و برق در استان، نیز اظهار کرد: مردم با صرفه جویی می‌توانند بخش عمده‌ای از آن را جبران کنند و مدیران شرکت برق و آب و فاضلاب نیز با مدیریت خود خاموشی و قطع آب را به حداقل برسانند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا