شهرستان ها

حضور میدانی در عرصه عمران و آبادانی در دستور کار سپاه عاشورا است

تبریز-فرمانده سپاه عاشورا گفت: حضور میدانی در عرصه عمران و آبادانی در دستور کار سپاه عاشورا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اصغر عباسقلی زاده روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: خدمت رسانی به آحاد مردم و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی یکی از رسالت‌های محوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و بر همین اساس حضور میدانی در عرصه عمران و آبادانی در دستور کار سپاه عاشورا قرار دارد.

وی با تاکید بر اهتمام جدی و همگانی برای اجرای دستور ریاست جمهوری در تأمین مسکن نیازمندان، اظهار کرد: سپاه عاشورا ساخت تعداد ۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر سهند را تعهد کرده است که اکنون عملیات اجرایی آن با قدرت تمام ادامه دارد.

عباسقلی زاده ادامه داد: سپاه عاشورا در اجرای طرح ملی نهضت مسکن تعداد ۲۵۲ واحد را نیز در شهرستان مرند در دست ساخت دارد که تلاش می‌شود این واحدها مطابق با قراردادهای منعقد شده و در زمان موعد به متقاضیان واگذار شود.

وی از آماده سازی ۱۱۲ هکتار زمین برای ساخت مسکن نهضت ملی با توافق اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی خبر داد و اضافه کرد: این اراضی پس از آماده سازی تحویل سپاه عاشورا شده و بلافاصله عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی مورد نظر آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا، اجرا و ساخت تعداد ۴۱ طرح بهداشت و سلامت، ۲۵ باب مرکز سلامت و ۱۶ خانه بهداشت را از جمله فعالیت‌های این مجموعه برای محرومیت زدایی و کمک به دستگاه‌های اجرایی استان برشمرد و ادامه داد: توافق برای ساخت سه طرح مدرسه سازی در مناطق محروم و همچنین اجرای تعداد ۲۰۰ واحد مسکونی با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر فعالیت‌های سپاه در آذربایجان شرقی است.

سردار عباسقلی زاده همت دولت مردمی برای ریشه کنی مشکلات را یکی از مزیت‌های مهم دستگاه‌های اجرایی کشور دانست و افزود: باید توجه داشت که ترویج و گسترش روحیه بسیجی و جهادی در ارکان مختلف اجرایی کشور ضامن بهبود شرایط کنونی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا