شهرستان ها

حضور پرشور در انتخابات تکلیف امام راحل و شهدا برای ما است

لنگرود- فرمانده قرارگاه کربلا منطقه‌ای جنوب غرب با اشاره به اینکه امروز عده ای مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات می کنند، گفت: حضور پرشور در انتخابات تکلیف امام راحل و شهدا برای ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد خادم سید الشهدا عصر چهارشنبه در مراسم اربعین عروج سردار «محمد علی حق بین»، گفت: سردار حق بین از سن ۱۶ سالگی پا به میدان جبهه و جنگ گذاشت و در عرصه‌های مختلف مسئولیت‌های خطیری برعهده داشت.

وی با اشاره به اینکه سردار حق بین به همراه دیگر رزمندگان مقاومت در نبل و الزهرا ایستادگی کرده و اجازه ندادند داعش به شهر ورود کند، افزود: این تفکر برگرفته از تفکر مقاومت ملت ایران در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده قرارگاه کربلا منطقه‌ای جنوب غرب با بیان اینکه رزمندگان ایران به ویژه گیلانیان در برابر دشمن ایستادگی کردند و این نشأت گرفته از تفکر انقلابی مقاومت است، ادامه داد: شهدا جان خود را برای عمل به تکلیف الهی فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای همیشه برابر انقلاب ایستادگی کرده‌اند، افزود: آنها می‌خواهند انقلاب و اسلام را زیر سوال ببرند.

سردار خادم سید الشهدا در ادامه به پیروزی‌های محور مقاومت طی سال‌های اخیر اشاره و بیان کرد: غزه تا دیروز با سنگ اما امروز با موشک اسرائیل را مجبور به آتش بس می‌کند و این از قدرت اسلام و مقاومت است.

فرمانده قرارگاه کربلا منطقه جنوب غرب با بیان اینکه «حق بین‌ها» و «حاج قاسم ها» و دیگر شهدا جان خود را برای اهل بیت (ع) فدا کردند، اضافه کرد: اگر جوانمردی این عزیزان نبود آسیب‌های زیادی می‌دیدیم اما حاج قاسم در خاک سوریه تدبیر کرد و دشمنان را از بین برد.

وی با اشاره به اینکه شهدا و رزمندگان ما به تکلیف خود عمل کردند و امروز از امام، حاج قاسم و سردار حق بین‌ها از ما انتظار داشته و برای ما تکلیف تعیین کرده‌اند، افزود: امروز تکلیف ما حضور در میدان انتخابات است…

سردار خادم سید الشهدا با اینکه امروز عده‌ای می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنیم، ادامه داد: مشارکت و حضور حداکثری، انتخاب فرد اصلح و امید آفرینی در این انتخابات حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا