شهرستان ها

حضور پرشور مردم در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات ملت افزود

زاهدان – فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور آگاهانه مردم غیور سیستان و بلوچستان در پای صندوق‌های اخذ رأی، بار دیگر برگ زرینی را بر افتخارات مردم این دیار پر افتخار رقم زد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم غیور سیستان و بلوچستان در پای صندوق‌های اخذ رأی، بار دیگر برگ زرینی را بر افتخارات مردم این دیار پرافتخار رقم زد.

وی افزود: مردم بصیر و ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان هوشیارتر از همیشه با عمل به وظیفه خطیر ملی، دینی و اسلامی خود مصمم و استوار در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند و به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند که مردم این دیار قهرمان پرور با پیروی از رهبری انقلاب پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های بزرگ انقلاب خود ایستاده‌اند و برای اعتلای میهن عزیزشان هیچ تردیدی را به دل راه نخواهند داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ضمن قدردانی از همکاران عزیز انتظامی و مشارکت مردم فهیم استان سیستان و بلوچستان با پلیس در برقراری امنیت شعبات اخذ رأی که منجر به کسب این افتخار بزرگ شده است، توفیق خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی عزیز را برای منتخبین مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خواستارم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا