شهرستان ها

حضور کاروان زیر سایه خورشید در کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه قم

قم- کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه مرکزی قم حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان زیر سایه خورشید، متشکل از خادمان آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) ظهر دوشنبه در کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه مرکزی قم و اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی این ندامتگاه حضور یافتند.

حضور این کاروان با پرچم متبرک حرم امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با استقبال پرشور زندانیان حاضر در این اردوگاه و کارکنان این مجموعه همراه شد.

در ادامه برنامه حجت الاسلام دعایی روحانی کاروان، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا علیه السلام گفت: خداوند متعال انسان را خلق نمود تا خلیفه او بر روی زمین باشد و نمونه انسان کامل و خلیفه الله، وجود نورانی علی بن موسی الرضا (علیه السلام) است که همه ما باید به دامن او دست توسل بزنیم و از او مدد می‌خواهیم تا در مسیر بندگی حضرت حق حرکت کنیم و به واسطه آن وجود روحانی می‌خواهیم که همه ما را از این حجاب و زندان ظاهری نجات دهد و به سوی خود هدایت نماید.

همچنین یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) به مدیحه سرایی پرداخت.

در انتهای مراسم نیز هدایای متبرکه آستان مقدس امام رضا (علیه السلام) به دست‌اندرکاران این مجموعه و حاضرین در جلسه اعطا شد.

حضور کاروان <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b2%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4%db%8c%d8%af'>زیر سایه خورشید</a> در کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه <a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%82%d9%85'>قم</a>

همچنین همزمان با حضور خادمان و پرچم متبرک حرم علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، حکم آزادی یکی از نوجوانان زندانی در کانون اصلاح و تربیت واصل شد و نوجوان مذکور پس از بوسیدن پرچم متبرک و عرض ادب به ساحت مقدس امام هشتم (علیه السلام)، از زندان آزاد شد.

گفتنی است؛ کاروان زیر سایه خورشید متشکل از گروهی خادمان حرم امام رضا (علیه السلام) است که در ایام دهه کرامت، به میزبانی هیئت رزمندگان اسلام قم در این شهر مقدس حضور یافته و در مراسم و برنامه‌های مردمی در سطح شهر و در اماکن دیگر همچون بیمارستان‌ها، زندان‌ها و… حضور پیدا می‌کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا