شهرستان ها

حقوق معوق کارگران استان مرکزی به ۵۴ ماه رسیده است

اراک – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: شهریور ۱۴۰۰ حقوق معوق کارگران به ۸۳۶ کارگر با ۵۴ ماه حقوق معوق رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی با بیان اینکه در ۲۰ ماه گذشته هر هفته ستادهای استانی و شهرستانی کرونا تشکیل شده است، اظهار کرد: تصمیمات اخذ شده در استان در سطح ملی دو هفته بعد نهایی می‌شد، تاکنون ۱۱۴ جلسه ستاد استانی با یک هزار و ۴۳۷ مصوبه و ۹۶۵ جلسه شهرستانی با ۵ هزار ۳۷۸ مصوبه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در استان مرکزی اولین جلسه مرتبط با بیماری کرونا ۶ بهمن سال ۹۸ تشکیل شد که هنوز این بیماری به کشور ما وارد نشده بود که استان مرکزی اولین استانی بود که این جلسه را برگزار کرد و سومین استان درگیر با این بیماری بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: در ۲۰ ماه گذشته هر هفته ستادهای استانی و شهرستانی کرونا تشکیل و استان مرکزی در اخذ برخی تصمیمات جلوتر از سطح ملی اقدام کرده است.

اکرمی گفت: در این مدت دو انتخابات مهم برگزار شده که هم در سال ۹۸ و هم ۱۴۰۰ این انتخابات به گونه‌ای برگزار شد که از مسئولین برگزاری انتخابات تقدیر شد و الگوی استان به عنوان یک الگوی موفق ملی مد نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: تشکیل خانه احزاب، تبدیل روستای تلخاب به شهر، ایجاد بخش زالیان و… از جمله اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در سال ۹۹ کارگران دارای حقوق معوق ۵ هزار و ۴۴۵ نفر با ۲۲۶ ماه حقوق معوقه بودند که در شهریور ۱۴۰۰ این تعداد به ۸۳۶ کارگر با ۵۴ ماه حقوق معوق رسید.

اکرمی اظهار کرد: در حوزه مسائل اجتماعی، ایجاد خانه جوان در ۷ شهرستان، ارائه ۷ مجوز سمن و ایجاد ۲ دفتر تسهیلگری از جمله اقدامات شاخص بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان بیان کرد: در حوزه مواد مخدر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و در برخی اقدامات رتبه‌های خوبی به استان اختصاص یافت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا