شهرستان ها

حل مساله جمعیت و فرزندآوری نیازمند نهضت عمومی است

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حل مساله جمعیت و فرزندآوری نیازمند نهضت عمومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله فلاحتی پیش از ظهر شنبه در جلسه طلاب و فضلای استان گیلان که در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد، اظهار کرد: فقدان شهید رئیسی برای کشور بسیار غم انگیز است و ایشان مظلومانه در این کشور خدمت کرد و همچون استاد شهیدش آیت الله بهشتی، تهمت‌های بسیاری را به جان خرید؛ ولی لب به پاسخ نگشود و فقط به فکر مردم بود.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: مطابق با کلام امام محمد باقر علیه السلام، انسان باید به تربیت خود پرداخته، برای رضای خدا کار انجام داده و بندگی را پیشه خود قرار دهد تا موجب ارتقا خود و جامعه شود.

وی ادامه داد: امامین انقلاب واقعاً مدیر و مدبر بوده و هستند و کار در حکومت، سختی فراوانی دارد؛ ما می‌خواهیم منطبق با حکومت اهل بیت (ع) حرکت کنیم و این کار مشکل است، چراکه مطالبات مردم بسیار بالاست و هرچه خدمت رسانی شود، همچنان مطالبات آنان وجود خواهد داشت.

امام جمعه رشت بیان کرد: اگر جان خود را برای نظام اسلامی بدهیم، می‌ارزد و این نظام خدمات بسیاری برای کشور داشته است؛ فقط نباید مشکلات را دید بلکه باید به خدمات هم نگاه کرد و شاکر بود.

وی اضافه کرد: امروز مساله جمعیت و فرزندآوری نیازمند نهضت عمومی است و متأسفانه دشمنان برای عدم ازدواج جوانان، عدم فرزند آوری، تک فرزندی و… و. کارهای بسیاری انجام داده‌اند و ما نتوانسته‌ایم اقناع سازی مناسبی برای چند فرزندی انجام دهیم.

امام جمعه رشت بیان کرد: ما نیازمند طرح‌های فضلا و روحانیون برای حل مسئله بی عفتی در جامعه هستیم و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید و استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی ادامه داد: درب دفتر نماینده ولی فقیه به روی همه باز است و منتظر حضور شما عزیزان هستیم و دیدارهای مردمی ما در روز سه شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا