شهرستان ها

حل مشکلات شهری با شایسته گزینی در انتخابات محقق می شود

شهرکرد- رئیس سابق شورای اسلامی فرخ شهر و فعال اجتماعی گفت: حل مشکلات شهری با شایسته گزینی و شفافیت کاندیدا در انتخابات محقق می شود.

حسین کاوه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حل مشکلات شهری با شایسته گزینی و شفافیت کاندیدا در انتخابات محقق می‌شود، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر نقش مهمی در حل مشکلات شهری دارد.

وی گفت: انتخاب درست مردم و انتخاب اصلح‌ترین زمینه ساز حل مشکلات مختلف در بخش‌های اجتماعی، شهری، زیر ساخت‌ها و… است.

وی با اشاره به اشاره به طرح «جنبش ازما» با همکاری خبرگزاری مهر، اظهار داشت: برای نخستین بار شاهد ورود یک رسانه برای آگاهی دادن به مردم در بخش شایستگی‌های یک داوطلب در انتخابات هستیم و کاری به جا و شایسته است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها توانمندی‌ها بسیاری از جمله حل مشکلات در جامعه دارد و این اقدام رسانه می‌تواند زمینه را برای انتخاب مناسب و صحیح مردم فراهم کند.

وی عنوان کرد: فضای مجاز در سطح جامعه گسترده شده است و مردم به راحتی می‌توانند از طریق رسانه‌ها داوطلبان را مورد بررسی قرار دهند و انتخاب اصلح در انتخابات داشته باشند.

در این راستا خبرگزاری مهر در طرحی به نام جنبش از ما از نامزدهای انتخاباتی و مردم درخواست دارد تا با حضور در سایت azma.net در چالش شفافیت شرکت کنند یعنی به صورت شفاف عملکرد و برنامه‌های حوزه‌های مختلف را به بوته نظرات مردمی و قضاوت بگذارند و این آمادگی وجود دارد که حتی مطالب بیان شده توسط نامزدهای انتخاباتی در خبرگزاری مهر و همچنین سایت «از ما» منتشر شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا