شهرستان ها

حوزه تأمین و توزیع مرغ در سطح استان تهران دچار بی برنامگی است

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر لزوم ورود سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های مرتبط جهت ساماندهی بازار گفت: حوزه تأمین و توزیع مرغ استان تهران دچار بی برنامگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری صبح دوشنبه در جلسه ساماندهی بازار مرغ اظهار داشت: متأسفانه شاهد نوعی بی برنامگی در حوزه تأمین و توزیع مرغ در سطح استان هستم که ضرورت دارد سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی آن اقدام نمایند.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته تأمین مرغ توسط استان‌های معین مطلوب بوده و با توجه به ظرفیت کشتارگاه‌های استان انتظار می‌رود روزانه حدود ۱۵۰۰ تن مرغ با مبلغ مصوب ۳۱ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه مرغ مورد نیاز مصرف مردم به اندازه کافی در سطح بازار وجود دارد و از این بابت جای نگرانی نمی‌باشد، عنوان کرد: آنچه از دستگاه‌های اجرایی ذیربط انتظارمی‌رود این است که با یکپارچه سازی تصمیمات و اقدامات هماهنگ ضمن نظارت بر کشتارگاه‌های استان و مرغ تأمین شده از استان‌های معین را در داخل شبکه با قیمت مصوب توزیع نمایند.

بر اساس این گزارش در این جلسه مقرر شد با تعیین نقاط مشخص در سطح شهر تهران بر ترخیص و توزیع مرغ تأمینی از استان‌های معین نظارت و جهت جلوگیری از توزیع خارج از شبکه اقدامات لازم صورت پذیرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا