شهرستان ها

خبرنگاران مروج فرهنگ ایثار هستند

همدان _فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: خبرنگاران در تمام مراحل انقلاب از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم‌های دشمن و برنامه های نرم دشمن، مروج فرهنگ ایثار بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران کریمی در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران در ثبت شکوه و جوانمردی رزمندگان دفاع مقدس همیشه حضور فعال داشتند و باید دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان بیشتر تبیین کنند.

وی افزود: اگر حضور به موقع خبرنگاران در میدان‌های جنگ نبود هیچ سندی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان وجود نداشت.

فرمانده سپاه تویسرکان با بیان اینکه در حرفه خبرنگاری علاقه و عشق حرف اول را میزند تصریح کرد: خبرنگاری کاری بسیار مهم و ارزشمند است و بر همین اساس رعایت اصول صحت و دقت، سرعت و جذب اعتماد مردم جامعه و درج واقعیت‌ها از ملاک اصلی این حرفه است که باید به آنها دقت ویژه کرد.

کریمی خواستار اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به صورت مقایسه‌ای در دوران قبل و بعد از انقلاب توسط خبرنگاران برای نسل جوان شد و افزود: دشمنان قسم‌خورده انقلاب دست بردار نیستند و برای ایجاد یاس و بدبینی در بین نسل جوان نسبت به انقلاب و نظام، سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند بنابراین باید در این راستا هوشمندانه عمل نمائیم.

وی با تاکید بر اینکه مأموریت برون‌سازمانی سپاه در این شهرستان شامل مطالبه گری، تعامل و کمک به عمق‌بخشی داخلی و جلوگیری از عبور از خطوط قرمز نظام است تصریح کرد: با توجه به مواجهه با وضعیت بد اقتصادی و شیوع ویروس کرونا با کمک دستگاه‌های برون‌سازمانی پس از شناسایی، کمک‌رسانی به قشر محروم را در اولویت قرار دادند و طبق آمار تا به امروز کمک‌های بسیار خوبی به خانواده‌های نیازمند شده است.

فرمانده سپاه تویسرکان از قدمت بیش از ۲ هزار و۷۰۰ ساله شهرستان تویسرکان از لحاظ فرهنگی نام برد و خواستار این شد که خبرنگاران این شهرستان در شناساندن رشادت‌های رزمندگان تویسرکانی در دوران انقلاب و دفاع مقدس به ویژه عملیات مرصاد به نسل نوجوان و جوان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

گفتنی است، در انتهای این نشست تجلیل از خبرنگاران این شهرستان توسط بسیج رسانه و فرمانده سپاه به عمل آمد و حاضران با حضور بر گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان با اهدای شاخه گل ادای احترام کردند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا