شهرستان ها

خبرنگاران همدان امیدآفرین باشند

همدان- استاندار همدان گفت: نیاز است که در خبرنگاران خبرهای خوبی را به مردم منتقل و امیدآفرین باشند. ‌

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در استانداری همدان برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالین عرصه اطلاع رسانی در همدان گفت: خبرنگاری حرفه‌ای بسیار پرمشقت و کم درآمد است و خبرنگاران افراد شریف، زیرک و دانایی هستند.

وی با بیان اینکه توصیه می‌کنم در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شوند یا ارتباط بیشتر و تنگاتنگی داشته باشند؛ اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید زمینه فعالیت خبرنگاران را به عنوان همکار رسانه‌ای فراهم کرده و با روی گشاده از خبرنگاران استقبال کنند.

استاندار همدان خواستار استفاده از ظرفیت خبرنگاران در تعالی سازمان‌های استان شد و گفت: مدیران استانی باید از این ظرفیت بهره ببرند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه استکبار جهانی با رسانه‌های خود درصدد سیاه‌نمایی از کشور ایران هستند، اظهار کرد: در این شرایط، افسران اطلاع‌رسانی در کشورمان می‌توانند با هجمه خبری دشمنان مقابله کنند.

استاندار همدان به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام چندین ساله در استان اشاره کرد و در این زمینه از پروژه انتقال آب از تالوار به همدان و بیمارستان اکباتان نام برد و افزود: نیاز است که در خبرنگاران خبرهای خوبی را به مردم منتقل و امیدآفرین باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا