شهرستان ها

خدمات‌رسانی شهرداری زنجان در مرز تمرچین به زائران اربعین

زنجان-شهردار زنجان از ارائه خدمت به زائران اربعین در مرز تمرچین استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروزفر ظهر سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شهرداری زنجان در سال گذشته عملکرد خوبی در ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی در مرز مهران داشت، اظهار کرد: امسال نیز بنا داریم در مرز تمرچین آذربایجان‌غربی به زائران امام حسین (ع) خدمت‌رسانی کنیم.

وی با یادآوری اینکه امسال نیز پیشنهاد استقرار موکب شهرداری زنجان در مرز مهران همانند سال گذشته داده شده است، ادامه داد: مرز مهران یکی مرزهای پرتردد در آیین اربعین حسینی بوده و اکثر زائران زنجانی نیز از این مرز به اربعین می‌روند، به همین خاط امسال نیز همانند سال گذشته موکب شهرداری زنجان در این مرز مستقر خواهد شد.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه ارائه خدمات مطلوب یکی از رویکردهای اصلی شهرداری زنجان در مرز مهران و تمرچین خواهد بود، خاطرنشان کرد: در همین راستا پیش‌بینی لازم برای احداث سرویس‌های بهداشتی و حمام در مرز تمرچین برای زائران صورت گرفته و مقرر شده است این اقدام به اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در صورت تصویب شورا محقق شود.

فیروزفر در ادامه با بیان اینکه شهرداری زنجان برای زمستان امسال نیز همانند سال‌های گذشته تدابیر خود را اتخاذ کرده است، افزود: با توجه به اقداماتی که در سال گذشته انجام دادیم، تعداد نمک‌پاش‌ها به ۱۱ دستگاه رسیده و قصد داریم در سال‌جاری نیز به این تعداد اضافه کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا