شهرستان ها

خدمت مستمر مسئولین به مردم برای کاهش مشکلات عبادت است

قم- آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه اسلام بهترین نوع عبادت را خدمت رسانی به مردم معرفی کرده است، گفت: خدمت مستمر مسئولین به مردم برای کاهش مشکلات آنها لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در هلال احمر و رئیس سازمان هلال احمر با بیان اینکه اسلام بهترین نوع عبادت را خدمت رسانی به مردم معرفی کرده است، گفت: خدمت رسانی به مردم آن قدر ارزشمند و مهم است که اهل بیت (علیهم السلام) بر آن سفارش و تاکید فراوان نموده‌اند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ایثارگری و فداکاری‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف افزود: ملت فداکار ایران اسلامی برای پیشرفت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ازخودگذشتگی و جانفشانی‌های فراوانی انجام داده‌اند تا نظام مقدس ایران اسلامی استقلال و اقتدار خویش را حفظ کنند.

وی با تاکید بر اینکه این زحمات و فداکاری‌های مردم در زمان‌ها و میدان‌های مختلف قابل تقدیر است، ادامه داد: این مردم نیازمند توجه جدی می‌باشند و این توجه جدی باید در همه مسائل زندگی آنها دیده شود.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم نباید کمترین مشکلی داشته باشند، گفت: مسئولین باید همواره به مردم خدمت کنند و خدمت رسانی را از مهمترین وظایف دینی و بهترین نوع عبادت برای خود بدانند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا