شهرستان ها

خروج مرغ از قزوین باید با مجوز جهاد کشاورزی باشد

استاندار قزوین دستور داد:

استاندار قزوین بر تامین گوشت مرغ مورد نیاز بازار قزوین با هماهنگی دستگاه های مرتبط و اتحادیه مرغداران تاکید کرد و گفت: هرگونه خروج مرغ از استان باید با هماهنگی و مجوز جهاد کشاورزی انجام شود.


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی روز یکشنبه در نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین بر تشدید نظارت ها در حوزه تولید و توزیع مرغ تاکید کرد و افزود: تصمیم گیری در مورد خروج مرغ گرم از استان قزوین با سازمان جهاد کشاورزی است.

اعلایی با اشاره به تخلف خودروهای حمل بار مرغ در قزوین و جلوگیری از فعالیت آنها از سوی دامپزشکی، تاکید کرد: فهرست خودروهای متخلف در زمینه حمل بار مرغ که تاییدیه تخلیه ندارند بایستی به تعزیرات ارسال شود و با اعمال قانون، اجازه فعالیت به آنها داده شود.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در حوزه آرد به طور حتم کاهش قاچاق آن را به دنبال خواهد داشت، اضافه کرد: اگر مواردی از این دست وجود داشته باشد نیز مربوط به آرد روستایی است.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه سهمیه مربوط به آرد در سامانه نانینو باید در اختیار استان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: سهمیه آرد آزاد در استان قزوین متناسب با نیاز مردم، بایستی افزایش پیدا کند.

در ادامه جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین پیرامون مسایل و مشکلات تامین و توزیع مرغ و راه های پیشگیری از تخلفات حوزه آرد و نان بحث و تبادل نظر شد.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا