شهرستان ها

خسارت۴۰هزار میلیاردی کرونا به گردشگری/بسته حمایتی سوم مصوب می‌شود

خرم‌آباد- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به خسارت ۴۰ هزار میلیاردی کرونا به گردشگری و صنایع دستی، گفت: سومین بسته حمایتی در این حوزه هفته آینده مصوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی تیموری امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌هایی که در کرونا به شدت آسیب دید حوزه گردشگری است؛ اظهار داشت: فعالان حوزه گردشگری در ایام شیوع کرونا خسارت‌های بسیار بالایی را متحمل شدند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری و صنایع دستی آسیب دیدیم، تصریح کرد: بخش مهمی از این خسارات مربوط به عدم تحقق عملکرد و بخشی هم مربوط به هزینه‌های نگهداری اماکن بود.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اینکه دولت برای جبران خسارات در حد مقدورات کمک کرده است، یادآور شد: تاکنون دو بسته حمایتی ویژه جبران خسارت‌های بخش گردشگری را داشته‌ایم.

تیموری افزود: از شنبه هم بسته حمایتی سوم برای حوزه گردشگری در جلسه ستاد ملی کرونا تصویب می‌شود که این بسته شامل حمایت‌های بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای است و امیدواریم با اعمال این حمایت‌ها بتوانیم بخشی از مشکلات موجود را جبران کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا