شهرستان ها

خط و نشان رییس دادگستری رباط کریم برای اعضای شورای شهر

رباط کریم- رییس دادگستری رباط کریم خطاب به اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: اموالتان را ثبت کنید تا علیه‌تان اعلام جرم نکنیم.

محمدرضا قویدل در گفتگو با خبرنگار مهر خطاب به اعضای شوراهای رباط‌کریم، پرند و نصیرشهر اظهار داشت: علی رغم گذشت قریب به دو ماه از آغاز دوره جدید شوراها، متأسفانه برخی از اعضا هنوز به وظیفه قانون خود عمل نکرده اند، لذا ضروری است هر چه زودتر لیست اموال و دارایی‌های خود و همسر و فرزندانشان را به دستگاه قضائی اعلام کنند، تا علیه‌شان اعلام جرم نشود.

رئیس دادگستری رباط کریم شفافیت را حلقه گمشده شوراهای این منطقه دانست و اظهار داشت: این در حالی است که شفافیت سریع‌ترین، کم‌هزینه‌ترین و ساده‌ترین راه‌حل برای توانمندسازی حکومت و کاهش هزینه‌ها و مبارزه با فساد و رانت است.

وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود به اعضای شوراهای این سه شهر اعلام کرد: برای شفافیت بیشتر اقدام به راه‌اندازی یک وب سایت اختصاصی برای انتشار مصوبات شورای شهر کنید، تا مطابق تکلیف قانونی، عموم مردم در جریان تمام مصوبات شما قرار بگیرند.

قویدل اضافه کرد: مردم باید از روند تصمیم‌گیری در جلسات شورای شهر اطلاع داشته باشند؛ این اتفاق به کاهش تخلف و فساد در بدنه شورا کمک بزرگی می‌کند و از همه مهم‌تر اعتماد عمومی را نیز جلب خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا