شهرستان ها

خیرین از نحوه نگهداری مدارس گله‌مند هستند

پارس‌آباد- رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: خیرین مدرسه‌ساز از نحوه نگهداری مدارس خیرساز در شهرستان‌ها گله‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قرآن‌نویس صبح دوشنبه در آیین کلنگ‌زنی مدرسه ۹ کلاسه الزهرا در پارس‌آباد اظهار کرد: ۳۰ درصد مدارس کشور و استان اردبیل توسط خیرین احداث شده و همچنان استان اردبیل در این حوزه پیشرو و پیشقدم است.

وی ضرورت توسعه فضاهای آموزشی را به همت خیرین یادآور شد و تصریح کرد: آموزش و پرورش باید در نگهداری و زیباسازی فضاهای آموزشی اهتمام جدی داشته باشد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با قدردانی از خیر بزرگ پارس‌آباد احمد حسین‌پور گفت: از سال ۹۷ برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با تأخیر و تعلل روبه‌رو شده که امیدواریم دوباره شاهد این رویداد ارزشمند باشیم.

قرآن‌نویس از تلاش‌های مدیرکل جوان و پرتلاش اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل قدردانی کرد و افزود: برنامه‌ها و طرح‌های خوبی در حوزه جهاد مدرسه‌سازی پیش رو است که امیدوارم با اجرایی شدن این برنامه‌ها، کمبود فضای آموزشی در اردبیل و پارس‌آباد برطرف شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل خاطرنشان کرد: با اولویت اردبیل و پارس‌آباد خیرین آماده ساخت و توسعه فضاهای آموزشی هستند و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا