شهرستان ها

دامن زدن به شایعات روند خدمت‌رسانی شهرداری ساوه را مختل می‌کند

ساوه- رئیس شورای اسلامی ساوه گفت: شهردار منتخب با طی مراحل قانونی کار خود را در شهرداری ساوه آغاز می‌کند و دامن زدن به شایعات فقط روند خدمت‌رسانی به مردم را مختل می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حاج امینی ظهر سه شنبه در نشست مشترک با کارکنان شهرداری ساوه با اشاره بر ضرورت ارتقا خدمت رسانی به مردم گفت: نیروها و مدیران شهرداری نباید با دامن زدن به برخی شایعات و جو سازی ها در این شرایط مشکلات را بیشتر و روند پیشرفت شهر را متوقف کنند بخاطر اینکه امروزه ایجاد تحول‌آفرینی با هدف توسعه و ارتقای خدمات در بسیاری سازمان‌ها وجود دارد و نباید اجازه دهیم تا تغییر شهردار، وقفه‌ای در کار مدیریت شهر ایجاد کند.

وی افزود: همه ما اعضای یک مجموعه بوده و جدا از هم نیستیم و باید همه با هم مدیریت شهری ساوه به پیش ببریم و دوشادوش یکدیگر حرکت کنیم چون هر چقدر قطار مدیریت شهری کند حرکت کنند زیان آن متوجه شهر و شهروندان خواهد شد.

حاج امینی گفت: یکی از کارهای سخت و مهم شورای اسلامی شهر، انتخاب شهرداراست زیرا شهردار بازوی توانمند و مجری سیاست‌های شورای شهر است و انجام این مهم در شهری مانند ساوه با توجه به فراوانی مشکلات مانند بحران مالی کار بسیار دشوار و حساس‌تری است چون نتیجه آن به شورا بر می‌گردد بنابراین اعضای شورا بیش از همه دغدغه انتخاب شهردار را دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: با توجه به وظیفه پاسخگویی اعضای شورای اسلامی شهر به شهروندان و افکار عمومی در انتخاب شهردار ساوه توسط شورای ششم می‌طلبید تا این مهم با حساسیت بیشتری پیگیری شود و با بررسی‌های مختلف این اتفاق رخ داد و شهردار مورد نظر انتخاب شد.

وی افزود: مشخص نیست که شهردار جدید شهر ساوه از چه زمانی فعالیت خود را پس از طی مراحل قانونی آغاز کند و شاید این روند به طول بیانجامد بنابر این در حال حاضر آقای اصدق به عنوان سرپرست شهرداری در جایگاه یک شهردار است و همان کاری که یک شهردار لازم است انجام دهد، ایشان بر عهده دارد.

اصدق تا روزی که شهردار جدید با اخذ حکم، فعالیت خود را آغاز کند، شهردار است

حاج امینی گفت: تا روزی که شهردار جدید با اخذ حکم، فعالیت خود را آغاز کند، آقای اصدق شهردار هستند و انتظار داریم تا همه مدیران و نیروهای شهرداری با ایشان همکاری لازم را داشته باشند و برازنده شهر نیست که در این موقعیت بحرانی و حساس شهرداری، شایعاتی دامن گیر مدیریت شهری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: اینکه امروز شاهد برخی مسائلی هستیم که نباید اتفاق بیفتد و حرف‌هایی که نباید گفته شود، هستیم، این مسائل برازنده شهر نیست و علاوه بر ایجاد موج نگرانی، مانع از پیشرفت شهر می‌شود.

وی افزود: بنده مجدداً از زحمات مهندس حسینی شهردار دوره پنجم تقدیر و تشکر می‌کنم چون ایشان هرچه توان داشتند برای توسعه شهر انجام دادند و حالا شورای ششم تصمیم گرفته تا در مدیریت شهر ساوه تغییر ایجاد کند و این تصمیم با توجه به شرایط و موقعیت شهر اتخاذ شده است.

عده‌ای با جوسازی و شایعه پراکنی به دنبال اهداف سوئی هستند

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه ادامه داد: اینک متأسفانه عده‌ای با جوسازی و شایعه پراکنی به دنبال اهدافی هستند و از نیروها و مدیران زحمتکش شهرداری می‌خواهیم که به این شایعات دامن نزنند و هریک از آنان در هر موقعیت و جایگاهی هستند همچنان با همان اقتدار به وظیفه خود عمل کنند و اهداف شهرداری را پیش ببرند.

حاج امینی گفت: هم اینک یکی دیگر از شایعاتی که در بین مدیران و نیروهای شهرداری ساوه رایج شده اصطلاح غلط «جاروکشی» یا تغییر اساسی در مدیران شهرداری است که این سخن در اساس نادرست و غیر منطقی است و با تضعیف روحیه نیروهای شهرداری موجب بروز مشکلاتی در روند پیشرفت شهر خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: نتیجه هرگونه کم کاری و جهت دار کار کردن در این شرایط توسط برخی نیروهای شهرداری، قطعاً زیان آن متوجه شهر و شهروندان می‌شود، بنده ضمن تقدیر از همکاری خوب همه نیروهای شهرداری از شما می‌خواهم که تمامی کارها و فعالیت‌ها را به همان روال گذشته به پیش ببریم چون مشخص نیست که شهردار جدید چه زمانی می‌آید و فعالیت خود را آغاز می‌کند.

حاج امینی گفت: امروز لازم است تا با فاصله گرفتن از برخی حاشیه سازی ها و دامن نزدن به شایعات با تداوم روند فعالیت‌های شهرداری تا آغاز به کار شهردار جدید نگذاریم در شرایط فعلی مشکلی به مشکلات شهرداری افزوده شود.

امروز باید به جای دامن زدن به مسائل واهی برای حل مشکلات شهر و شهرداری دست به دست هم دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: امروز باید به جای این مسائل به رفع بحران مالی شهرداری فکر کنیم و به جای دامن زدن به مسائل واهی برای حل مشکلات شهر و شهرداری دست به دست هم دهیم تا بتوانیم با هم‌اندیشی و همفکری از این شرایط عبور کنیم.

حاج امینی گفت: هم اینک باید برای تکمیل پروژه پیاده راه که به معضلی برای شهرداری تبدیل شده چاره اندیشی شود، بنده قاطعانه از پروژه‌های مدیریت شهری دوره پنجم حمایت می‌کنم و پروژه کمربندی‌ها یکی از بهترین کارهای دوره پنجم بوده و با اقتدار آنها را ادامه خواهیم داد و زیر سوال بردن این کارهای بزرگ اقدامی نادرست است.

وی عنوان کرد: ان‌شاءالله در صورت بهبود وضعیت اقتصادی کشور پروژه‌های جدیدی را شروع خواهیم کرد، و تا زمانی که ما در پشت این میز هستیم، وظیفه ما خدمت کردن و کار کردن برای مردم است و هر گونه بی تفاوتی در این جایگاه ظلم در حق شهر و شهروندان است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه افزود: برخی امروز قصد دارند با حاشیه سازی، شرایط را به نفع دیگری تغییر دهند که ما این وضعیت را نمی‌پذیریم زیرا آنها می‌خواهند مسیر مستقیم که مسیر خدمت به مردم و شهر است را تغییر دهند بنابراین از همکاران عزیز می‌خواهیم تا از دامن زدن و توجه به برخی شایعات بپرهیزند و در این شرایط عاقلانه عمل کنند.

حاج امینی در پایان بر مدیریت نیروها، تکریم ارباب رجوع، پرداخت حقوق معوقه کارگران و نیروها، تسریع عملیات تکمیل پیاده راه، تشکیل کمیته درآمدی و … تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم سرپرست شهرداری و مدیران شهرداری به تشریح برخی نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا