شهرستان ها

دانشگاه پیام نور گناوه مرکز نمونه فرهنگی کشور شد

گناوه- رئیس دانشگاه پیام نور گناوه گفت: دانشگاه پیام نور گناوه به عنوان یکی از سه مرکز نمونه فرهنگی سال ۹۹ دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور برگزیده شد.

مجید قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مرکز گناوه بر اساس پایش شاخص فعالیت‌های فرهنگی، از سوی سازمان مرکزی پیام نور کشور به عنوان یکی از سه مرکز نمونه فرهنگی سال ۹۹ در بین ۵۰۰ مرکز دانشگاهی پیام نور در سطح کشور انتخاب و معرفی شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه افزود: این مرکز در راستای ایفای نقش رسالت اجتماعی خود به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه آموزش عالی شمال استان، از زمان شیوع ویروس کرونا که منجر به غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شده است، برنامه‌های علمی و فرهنگی خود را بیش از پیش به سمت فضای مجازی سوق داد تا با استفاده از این ابزار، تهدید رکود ناشی از کرونا را به فرصت تبدیل کند.

وی گفت: با این رویکرد، در طی ۱۵ ماه، بالغ بر هفتاد نشست مجازی با موضوعات متنوع علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و … با بهره مندی از اساتید مجرب و مطرح دانشگاه‌های معتبر همچون دانشگاه تهران، علامه، خوارزمی، شهید باهنر و … و نیز وزیران و سفیران سابق کشور و همچنین اساتید و شخصیت‌های ارزشمند و توانمند استان و شهرستان، در محیط‌هایی همچون سامانه LMS و پیام رسان هایی همچون واتس اپ و اینستاگرام برگزار کرده است.

قربانی ادامه داد: اجرای این برنامه‌ها با استقبال چشمگیر اقشار مختلف مردم شهرستان و استان مواجه شد و طی این مدت، بازخوردهای مثبت زیادی را به همراه داشته است.

وی در پایان از تلاش‌ها و زحمات ضرغام خرمی، مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور گناوه و مجموعه انجمن‌های علمی و تشکلهای دانشجویی این دانشگاه، دانشگاهیان، فرهیختگان، حوزویان، فرهنگیان، اصحاب رسانه و سایر اقشار که با این دانشگاه همکاری دارند تقدیر کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا