شهرستان ها

درخشش ۷ استاد دانشگاه رازی کرمانشاه در جمع پژوهشگران برتر دنیا

کرمانشاه- سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی از درخشش ۷ استاد دانشگاه رازی کرمانشاه در جمع پژوهشگران برتر دنیا خبر داد.

حسین جوانشیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توانمندی اساتید دانشگاه رازی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام که هرساله در آستانه هفته پژوهش لیستی از پژوهشگران برتر را ارائه می‌دهد امسال این رویداد با درخشش هفت نفر از اساتید دانشگاه رازی مواجه بوده است.

وی افزود: لیست پژوهشگران پر استناد شامل یک درصد از برترین پژوهشگران جهان است که بر اساس داده‌های پایگاه ESI«ایی، اس آی»در ۲۲ حوزه موضوعی و در بازه زمانی ۱۰ ساله مورد بررسی قرار گرفته و به دانشگاه‌های کشور اعلام می‌شود.

سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی در استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال جاری ۸۴۰ پژوهشگر از کشور ایران در این لیست قرار گرفتند که در این جمع نام هفت پژوهشگر از دانشگاه رازی کرمانشاه به چشم می‌خورد.

جوانشیری به معرفی هفت استاد عضو هیئت علمی دانشگاه رازی در استان کرمانشاه پرداخت و گفت: مجتبی شمسی پور، سیروس زین الدینی، حسین بنکداری، شاپور حیدر خانی، یاسر شهبازی، مسعود رحیمی و سید سیاوش مدائنی از جمله اساتید پژوهشگر دانشگاه رازی در لیست یک درصد از پژوهشگران برترین جهان هستند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا