شهرستان ها

دستور ویژه وزیرنیرو برای اجرایی شدن طرحهای آبی کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از قول مساعد و دستور ویژه وزیر نیرو برای اجرایی شدن طرح‌های آبی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای این استان در خصوص تعیین تکلیف طرح‌های آبی استان با وزیر نیرو دیدار و گفتگو کردند.

حسین کلانتری از قول مساعد و دستور ویژه وزیر نیرو در این دیدار برای اجرایی شدن طرح‌های آبی استان خبر داد و گفت: در این دیدار طرح‌های تأمین آب دهدشت غربی، آبرسانی به لیکک و ادامه اجرای سدهای سقاوه، آبریز، تنگ سرخ و آبرسانی به شهرهای دهدشت، چرام، سوق و لنده مطرح و بررسی شدند.

استاندار اظهار داشت: حل مشکل تأمین اعتبار سد تنگ سرخ بشار با استفاده از ماده ۵۶، دستور جابجابی پایه‌های برق فشار قوی موجود در مخزن و بدنه سد تنگ سرخ توسط شرکت برق منطقه‌ای فارس و تأمین اعتبار طرح‌های تأمین آب اراضی دهدشت غربی در این دیدار مطرح و راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.

وی تصریح کرد: در خصوص آبرسانی چهار شهردهدشت، سوق، لنده و چرام، دستور تأمین اعتبار جهت شروع عملیات اجرایی سدهای آبریز در شهرستان کهگیلویه و سد سقاوه در شهرستان مارگون و تزریق اعتبار جهت ادامه آبرسانی لیکک، درخواست تأمین اعتبار جهت تکمیل پروژه خان احمد باشت و امامزاده جعفر و تخصیص کامل اعتبارات براساس ماده ۵۶ از دیگر طرح‌های مطرح شده در این دیدار بود.

استاندار گفت: امیدواریم با قول مساعد وزیر نیرو برخی از مشکلات این طرح‌های مهم و تأثیر گذار رفع شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا